معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حوادث ترافيكي نخستين علت بار بيماريها، دومين علت سالهاي از دست رفته عمر بعلت مرگ زودرس و سومين علت سالهاي از دست رفته عمر به علت ناتواني است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب­دا؛ دکتر حسن امامی رضوی در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد آغاز دهه ایمنی جاده ای با بیان این مطلب اظهار داشت: آخرین فعالیت جدی و گسترده همکاران ما در حوزه معاونت درمان و اورژانس، مربوط به نوروز سال 92 بود که توسط همکاران ما شکل گرفت که با خدماتی که در این ایام ارائه شد کاهش تلفات تلفات جاده ای را داشتیم.

وی افزود: یکی از موفق ترین برنامه هایی که در طول سال های اخیر اتفاق افتاده کاهش بار بیماری ها در حوادث ترافیکی بوده است که در این زمینه موفقیت های قابل توجهی داشتیم.

دکتر امامی رضوی تصریح کرد: پلیس راهور ناجا با اصلاح قوانین راهنمایی و رانندگی تأثیر زیادی در کاهش تصادفات منجر به فوت داشته است.

معاون درمان ادامه داد: با ارائه برنامه های جدید، اصلاح وضعیت جاده ها، ایمن سازی محیط فیزیکی و آموزش و اطلاع رسانی به مردم می توانیم در کاهش حوادث ترافیکی گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این که جمعیت زیادی تمایل به زندگی در کنار جاده های روستایی و شهری دارند می توان با ایمن سازی این جاده ها و ایجاد مقررات و فرهنگ سازی، تلفات عابرین پیاده را در این مکان ها کاهش دهیم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار