حاشيه‌نگاري باشگاه خبرنگاران از آخرين روز ثبت نام داوطلبان رياست جمهوري يازدهم؛

وقتي که خبرنگاران جوانفکر را به مشايي فروختند/ محسن رضايي و حسن روحاني هم معاون اول شدند

در حالي‌که کمتر از 4 ساعت تا پايان مهلت ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات رياست جمهوري يازدهم باقي مانده است، هر لحظه بر تعداد ثبت‌نامي‌هاي اين دوره از انتخابات افزوده مي‌شود؛ در اين ميان خواندن حاشيه‌هايي که به قلم خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور در آمده است خالي از لطف نيست.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  در حالي‌که کمتر از 4 ساعت تا پايان مهلت ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات رياست جمهوري يازدهم باقي مانده است، هر لحظه بر تعداد ثبت‌نامي‌هاي اين دوره از انتخابات افزوده مي‌شود؛ در اين ميان خواندن حاشيه‌هايي که به قلم خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور در آمده است خالي از لطف نيست.


*آقاي احمدي‌نژاد اول تصميم مي‌گرفتي، بعد به وزارت کشور مي‌آمدي

داوود احمدي نژاد صبح امروز با حضور در وزارت کشور نسبت به ثبت نام در انتخابات اقدام کرد.

وي در هنگام ورود به وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: اجازه بدهيد به ستاد انتخابات بروم و در آنجا تصميم قطعي‌ام را مي‌گيرم.


*استقبال از حجت‌الاسلام ابوترابي فرد با گل


دقايقي قبل از حضور حجت الاسلام ابوترابي فرد در ستاد انتخابات پدر و فرزندي که از استان قزوين آمده بودند با گل در وزارت کشور حاضر شدند و از ابوترابي فرد استقبال کردند.


*چرا فقط چهره‌هاي شناخته شده؟!


يکي از کانديداهايي که به وزارت کشور آمد در نوشته‌اي گفته بود که چرا فقط چهره‌هاي شناخته شده؟!

خبرنگاران کنجکاوي که در وزارت کشور حضور داشتند هر فردي که به داخل حياط وزارت کشور مي‌آمد فکر مي‌کردند که وي قصد کانديداتوري در انتخابات را دارد به عنوان مثال محمد مهدي زاهدي که عضو هيئت اجرايي مرکزي انتخابات است براي بازديد از ستاد انتخابات به وزرات کشور آمده بود که برخي خبرنگاران به اشتباه فکر کردند وي قصد کانديداتوري در انتخابات را دارد.


*محسن رضايي و حسن روحاني معاون اول شدند


حجت الاسلام جعفري حصارلو امام جماعت مسجد ولي عصر(عج) با حضور در وزارت کشور داوطلب انتخابات شد.

وي در جمع خبرنگاران گفت که محسن رضايي و حسن روحاني را به عنوان دو گزينه معاون اولي‌اش در نظر دارد.


*حاشيه‌هاي حضور جوانفکر در ستاد انتخابات


علي اکبر جوانفکر دقايقي قبل از ورود در وزارت کشور در مقابل درب ورودي ايستاد و منتظر همسرش بود خبرنگاران کنجکاو به محض ديدن جوانفکر به سمت وي دويدند تا ببينند دليل حضور جوانفکر در وزارت کشور چيست؟

ابتدا جوانفکر از پاسخ دادن به اين که آيا براي کانديدا شدن به وزارت کشور آمده يا خير طفره رفت و سوال خبرنگاران را با سوال جواب مي‌داد اما بعد از ورود جوانفکر به ستاد انتخابات و پس از ثبت‌نام نشست خبري‌اش با اصحاب رسانه آغاز شد.

جوانفکر در نشست خبري خطاب به خبرنگاران گفت: سوالات سخت سخت نپرسيد من از خودتان هستم.

در ميانه‌هاي آغاز نشست خبري جوانفکر شايعه شد که مشايي براي ثبت‌نام به حياط وزارت کشور آمده است و تعداد زيادي از خبرنگاران نشست خبري جوانفکر را رها کردند و به سمت حياط وزارت کشور دويدند اما در حقيقت مشايي در کار نبود و تنها شوخي رسانه‌اي بود.


اين خبر تکميل مي‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار