بهمن‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح‌طلبان بر روي "آيت‌الله هاشمي" اجماع دارند/احتمال لغو کنگره جبهه اصلاح‌طلبان

دبير جبهه اصلاح‌طلبان گفت: ما با فرض عدم کانديداتوري "خاتمي" و "آيت‌الله هاشمي" قصد داشتيم تا کنگره‌اي را براي ايجاد اجماع در ميان اصلاح‌طلبان برگزار کنيم اما با توجه به حضور آيت‌الله هاشمي و احتمال اجماع اصلاح‌طلبان بر روي وي، ديگر نيازي به برگزاري اين کنگره نخواهد بود.

"مجيد بهمن‌زاده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه جبهه اصلاح‌طلبان سه‌شنبه اين هفته درباره اجماع بر روي کانديداتوري آيت‌الله هاشمي رفسنجاني تصميم مي‌گيرد، اظهار داشت: با رايزني‌هايي که انجام داده‌ايم بيشتر اعضاي جبهه اصلاح‌طلبان نظرشان اين بوده که از کانديداتوري آيت‌الله هاشمي حمايت کنيم.

دبير جبهه اصلاح‌طلبان ادامه داد: با توجه به حمايت خاتمي نيز از کانديداتوري آيت‌الله هاشمي و تجربه وي در کشورداري از نظر ما مشکلي بر روي اجماع براي کانديداتوري آيت‌الله هاشمي وجود ندارد.

وي افزود: در صورتي که جبهه اصلاح‌طلبان از کانديداتوري آيت‌الله هاشمي حمايت کند، قطعا در راستاي فعاليت‌هاي انتخاباتي وي برنامه‌ريزي مي‌کنيم.

بهمن‌زاده درباره برگزاري کنگره اصلاح‌طلبان خاطر نشان کرد: ما با فرض عدم حضور خاتمي و آيت‌الله هاشمي قصد داشتيم تا کنگره‌اي را براي ايجاد اجماع در جريان اصلاحات برگزار کنيم اما با توجه به حضور آيت‌الله هاشمي و احتمال اجماع اصلاح‌طلبان بر روي وي احتمالا ديگر نيازي به برگزاري اين کنگره نخواهد بود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار