مشهد/

برگزاري مجدد آزمون دکتري 92 ويژه خراسان رضوي براي بازماندگان از اين آزمون در سبزوار

مدير روابط عمومي دانشگاه حکيم سبزواري گفت: آزمون دکتري براي بازماندگان از اين امتحان، بيست و هفتم ارديبهشت ماه جاري در دانشگاه حکيم سبزواري به عنوان تنها حوزه کشور برگزار مي‌شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،محمد همايي با بيان اين مطلب  افزود: داوطلبان آزمون نيمه متمرکز دکتري پي.اچ.تي سال 92 به جهت بدي آب و هوا و مسدود بودن راه‌هاي مواصلاتي نتوانستند در اين آزمون شرکت کنند.

وي با تاکيد بر اين‌که اين آزمون ويژه خراسان رضوي با حضور 4 نفر از نمايندگان سازمان سنجش در دانشگاه حکيم سبزواري برگزار مي شود، بيان کرد: اين آزمون در 27 ارديبهشت ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر که در صبح به صورت تستي و بعد از ظهر به صورت تشريحي برگزار مي‌شود.

رييس دفتر رياست دانشگاه حکيم سبزواري تعداد شرکت کنندگان در اين آزمون را 560 نفر شامل 341 مرد و 185 زن دانست و خاطرنشان کرد: اين شرکت کنندگان در تنها حوزه کشور آزمون خواهند داد.

محمدرضا محسني ثاني، نماينده مردم شهرستان‌هاي سبزوار، جوين، جغتاي، خوشاب و داورزن در مجلس شوراي اسلامي نيز در گفت و گو با خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خراسان، با اشاره به اعتراض دانشجويان بازمانده از آزمون به جهت مسدود بودن راه‌ها در زمان برگزاري امتحان و نرسيدن به سرجلسه گفت: طي مکاتبات انجام شده در 26 اسفندماه سال گذشته، رييس سازمان سنجش قول مساعد جهت برگزاري مجدد اين آزمون را داد.

وي ادامه داد: دانشجويان شرکت کننده در آزمون دکتري حوزه انتخابيه به دليل مسدود بودن راه‌هاي مواصلاتي موفق به شرکت در آزمون نشدند./ب

برچسب ها: برگزاری ، مجدد ، آزمون ، دکتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.