سرهنگ لیراوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

خانه مصرف و بسته بندی مواد مخدر منهدم شد/ کشف ده‌ها لیتر مشروبات الکلی+عکس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: افرادی که در گوشه‌ای از تهران خانه‌ای برای بسته بندی و مصرف مواد مخدر ایجاد کرده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگ سعيد ليراوي در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی ارسال اخباری از سوی مخبرین آگاه در خصوص فعالیت گروهی از جوانان در زمینه پخش و بسته بندی مواد مخدر و مشروبات الکلی در مناطق مختلف تهران به ویژه شرق و جنوب شرقی تهران، ماموران تخصصی این حوزه اقدامات خود را آغاز کردند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: ماموران با فعالیت گسترده و اطلاعاتی خود دریافتند که 4 جوان با یکدیگر در گوشه ای از شرق تهران خانه را اجاره کرده و به بسته بندی، استعمال و پخش مواد مخدر و مشروبات الکلی می پردازند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه ابراز داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و با بستن راه های احتمالی فرار با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی وارد خانه شدند و توانستند 4 متهم را بدون هیچ گونه خسارت جانی و مالی دستگیر کنند.

به گفته سرهنگ لیراوی در بازرسی از محل مذکور ده ها لیتر مشروبات الکلی، 2 کیلو 200 گرم تریاک بسته بندی شده، یک کیلو 600 گرم حشیش بسته بندی شده، ده ها عدد پایپ،  عدد 4ترازو دیجیتالی و 3 عدد وافور کشف و ضبط گردید، متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی ارجاع شدند./ف



برچسب ها: تهران ، خانه ، لیراوی ، مواد ، تریاک ، جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار