هشدار آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی به آل‌خلیفه

آیت الله نوری همدانی در پایان با اشاره به سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر، گفت: مجامع بین المللی حقوق بشری باید به فکر شیعیان بحرین باشند و آنها را تنها نگذارند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حضرت آیت الله نوری همدانی"، پیش از ظهر امروز در پایان درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به یورش مزدوران آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم در بحرین، اظهارداشت: جبهه مشترک غربی - عربی برای سرکوب کشورهای مستقل و ملت های آزادی خواه در منطقه شکل گرفته است .
 
وي با بیان این که شیعیان بحرین تحت ظلم آل خلیفه قرار دارند، افزود: این جبهه علیه شیعیان بحرین به صورت جدی فعالیت می کند .
 
این مرجع تقلید با تاکید بر این که حوزه‌های علمیه در مقابل جنایات آل خلیفه سکوت نخواهد کرد، بیان داشت: کسانی که به خانه شیخ عیسی قاسم حمله کردند، بدانند، ما طلاب و فضلای حوزه علمیه قم  از شیخ عیسی قاسم حمایت می‌کنیم و اگر به ایشان تعرضی صورت بگیرد، ساکت نخواهیم نشست.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان با اشاره به سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر، تاکید کرد: مجامع بین المللی حقوق بشری باید به فکر شیعیان بحرین باشند و آنها را تنها نگذارند.

منبع: خبرگزاری حوزه

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار