تلاش رسانه ملي در تدارك برنامه‌هاي ويژه انتخابات

معاونان رسانه ملي از روند نصب دكورهاي برنامه‌هاي انتخاباتي در استوديوهاي سيما بازديد كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ معاونان سيما، سياسي، اداري و مالي، نظارت و ارزيابي و رسانه‌هاي مجازي، در بازديد از استوديوهاي برنامه‌هاي انتخاباتي تلويزيون، از نزديك در جريان روند ساخت دكورها و آماده سازي اين استوديوها قرار گرفتند.معاونان رسانه ملي در اين بازديد كه صبح امروز انجام شد از استوديوهاي 11 ، 13 و 14 واقع در ساختمان سيما بازديد كردند. قرار است برنامه هاي نامزدهاي انتخابات براي پخش از شبكه‌هاي يك و سه ضبط شود .
در اين بازديد ، امكانات و دكور استوديو ايرانيان واقع در پخش قديم محوطه جام جم نيز بازديد شد ، قرار است نامزدهاي انتخابات از اين استوديو با ايرانيان خارج از كشور گفت‌وگو كنند و به سوالات آنان درباره برنامه‌هاي كاري خود پاسخ دهند. برنامه هاي ضبط شده در استوديو ايرانيان از شبكه جهاني جام جم پخش خواهد شد . نصب دكور استوديوي ايرانيان نيز كه به منظور تهيه برنامه‌هاي انتخاباتي براي ايرانيان خارج از كشور تجهيز شده بود؛ از امروز آغاز شده و تا روز اعلام نتايج احراز صلاحيت نامزدها به پايان خواهد رسيد. اين استوديو نيز در اختيار كانديداها قرار داده مي‌شود تا به سوالات مطرح شده توسط هم‌وطنان خارج از كشور پاسخ دهند.
استوديو يازده كه بزرگترين استوديو سيماست به اصلي ترين برنامه انتخابات اختصاص يافته است كه قرار است از شبكه يك سيما پخش شود . در اين برنامه همه نامزدهاي انتخابات يازدهم در استوديو حاضر مي شوند و هر كدام به مدت سي دقيقه سوابق اجرايي و مديريتي و نيز برنامه هاي كاري خود را براي اداره كشور در آينده معرفي خواهند كرد .
مراحل ساخت و نصب دكور اين استوديو به نيمه راه رسيده است. استوديو 11 مجهز به نورپردازي LED و SMD شده ‌است و دكور آن قابليت جابجايي و تغييرات مورد نياز را خواهد داشت.
يادآور مي‌شود در طراحي اين استوديو كوه دماوند نمادي از استواري ملت ايران است كه در كنار پرچم جمهوري اسلامي فضايي زيبا به وجود مي‌آورد. همچنين استوديو 11 با نرم‌افزارهايي مجهز شده است كه كارگردان تلويزيوني قدرت كنترل و تغيير صحنه را خواهد داشت.
همچنين استوديوي شماره 13 سيما براي توليد و پخش برنامه گفت‌وگو محور شبكه سه سيما آماده مي شود كه كار نصب دكور آن از امروز آغاز شده است . در برنامه اي كه از اين استوديو پخش خواهد شد  نامزدهاي يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري علاوه بر پاسخگويي به سوالات مجري كارشناس برنامه به سوالات بينندگان در زمينه برنامه‌هاي پيشنهادي خود پاسخ مي‌دهند.  
اما اولين استوديوي انتخاباتي كه كار نصب دكور آن به پايان رسيده استوديو شماره 14 است كه براي ضبط برنامه‌ معرفي كانديداهاي انتخابات يازدهم رياست جمهوري آماده شده است برنامه‌اي كه در آن نامزدها به طور مستقيم مقابل دوربين قرار گرفته و با مردم درباره برنامه‌هايشان سخن مي‌گويند. تجهيزات اين استوديو كامل شده و با معرفي نامزدهاي رياست‌ جمهوري توسط شوراي نگهبان ، براي ضبط برنامه ها در اختيار تهيه‌كننده قرار خواهد گرفت. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار