در قالب بيانيه‌اي

ستاد حماسه مقاومت در راستاي حمايت از سعيد جليلي اعلام موجوديت کرد

در قالب بيانيه‌اي ستاد حماسه مقاومت در راستاي حمايت از سعيد جليلي در يزدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري اعلام موجوديت کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ستاد حماسه مقاومت در راستاي حمايت از سعيد جليلي در قالب بيانيه‌اي اعلام موجوديت کرد.

متن اين بيانيه به شرح زير است:

 متِلْكَ الدَّارُ الْآخِرَةُ نَجْعَلُهَا لِلَّذِينَ لَا يُرِيدُونَ عُلُوًّا فِي الْأَرْضِ وَلَا فَسَادًا وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ- القصص83

بسم الله الرحمن الرحیم

 
آن سراى آخرت را براى كسانى قرار  مي‌دهيم كه در زمين خواستار برترى و فساد نيستند، و فرجام [خوش‏] از آنِ پرهيزگاران است

 

كسانى كه در خودشان اين توانايى و همّت را مى‌يابند كه بتوانند در آن موقعيت قرار گيرند، بايد بروند و خودشان را در معرض قرار دهند. اين يك وظيفه است. وظيفه آحاد عظيم ملت هم اين است كه در اين حادثه بسيار مهمّى كه به سرنوشت كشور مربوط مى‌شود، دلسوزانه و مسؤولانه شركت كنند. مقام عظمای ولایت

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، به منزله‌ی فرایندی راه‌بردی جهت مشارکت فعال سیاسی مردم و در نتیجه نمایش پویایی ذاتی نظام مردم‌سالاری دینی، اهمیت بسیار بالایی دارد. امسال نیز  به برکت نام‌گذاری رهبر فرزانه‌ی انقلاب از طرفی و هم‌چنین شرایط خاص داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی از طرف دیگر، این حضور و شورآفرینی همراه با عقلانیت اهمیت دوچندان یافته است. بر آن شدیم تا در حد وظیفه و توان جهت انجام این وظیفه‌ی ایمانی و انقلابی به پا خواسته و ضمن معرفی و حمایت از کاندیدای اصلح، ادای دین کرده و در این حماسه شریک باشیم.

وضعیت داخلی ما امروز ایجاب می‌کند کسی در راس هرم اجرایی کشور قرار گیرد که با دوری از تمامی حواشی، هماهنگی با رهبر حکیم انقلاب و نصب‌العین قرار دادن اصول و راهبردهای اساسی انقلاب،حرکتی جهادی را در راستای اصلاح و آبادانی در پیش گیرد. شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی نیز به گونه ای‌ است که لزوم اتخاذ رویکرد تخصصی و علمی به مقوله‌ی دیپلماسی و سیاست خارجی بیش از پیش به چشم می‌خورد. رعایت هرکدام از این موارد می‌تواند سرفصلی باشد برای آغاز فصلی نوین در تاریخ جمهوری اسلامی ایران.

پیگیری راهبرد مقاومت در چارچوب اندیشه‌های استراتژیک مقام معظم رهبری در پرونده هسته‌ای ایران با هدف تامین و پیگیری اهداف حیاتی،بلندمدت و ارزشمند ملت ایران که در دوران‌های گذشته به دلیل نگاه‌های غلطی که در مقوله‌ی اعتماد به غرب وجود داشت دچار افول قابل توجهی شده بود و بر این مبنا اعتماد‌سازی که فرایندی دوطرفه بود، تبدیل به اعتماد کامل و بی‌قید و شرط به غرب و متعاقبا عقب‌نشینی کامل از منافع ملی ایران اسلامی شده بود که نتایج تاریخی تلخی را برای مجموعه‌ی مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال داشت. در این شرایط، ایشان به عنوان مجری و سیاستمداری که درس‌های خود را در مکتب امام خمینی(ره) و دفاع مقدس آموخته است، به افق مقاومتی که رهبری ترسیم می‌نمایند ایمان داشته و باور دارند و با اعتقاد به مدد الهی در این مسیر تا به امروز پیش رفته‌اند که ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم. به همین ترتیب ، استکبار تا زمانی که خوی استکباری خویش را داشته باشد جایگاهی در برقراری رابطه با نظام اسلامی ایران نخواهد داشت . چرا که اصولا رابطه‌ای که برمبنای تحقیر و زورگویی و نه براساس عدالت وبرابری قرار گرفته باشد مردود است.ایشان به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی و مجری سیات‌های راهبردی نظام،کارنامه‌ی مطلوبی از خود برجا گذاشته‌اند. مقاومت و سازش‌ناپذیری، در دست گرفتن ابتکار عمل در موضوع هسته‌ای ،پیگیری اصولی گفتمان مقاومت و بازی درخور و شایسته در زمین حریف و با قوانین حریف با حفظ شان وعزت ملی از نقاط مطلوب کارنامه‌ی اجرایی ایشان است.  

اما امروز که هرم قدرت، رسانه و مدیا در اختیار شبکه‌های خاصی از افراد ذی نفوذ و پرقدرت است و کاندیدای مستقلی چون دکتر سعید جلیلی همانند سرداری تنها در این کارزار مبارزه برای خلق حماسه‌ای از نوع مقاومت وارد شده است بر خود واجب می‌دانیم که وصیت امام را بر خود گوشزد کنیم : " تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند ‌که درد فقر و محرومیت و استضعاف را چشیده باشند."

هدف از اعلام حمایت از دکتر جلیلی ، نه برنده شدن در انتخابات که شناخت و شناساندن اصلح است ، در این راه ما به تخریب حریف نیازی نداریم بلکه به افرادی با هر ظرفیت ( و نه به هر انگیزه‌ای ) نیازمندیم تا باز با شناساندن مبانی اصیل انقلابمان نشان دهیم که باز گشت به سوی آرمان‌هایمان (که همان گفتمان انقلاب اسلامی ) تنها راه پیروزی و فلاح کشور است.

ایمان قوی‌ترین سلاح ما در این مبارزه نا برابر است ، مبارزه‌ای که در طرف مقابل تمام شریان‌های ثروت و رسانه جمع‌اند ؛ اما سلاح ما برای آنها که با تقوایند قوی‌تر است.

ما آمده‌ایم تا بلند و بدون ترس از قدرت‌های پوشالی اعلام کنیم " ما می توانیم "

" ما می توانیم" با ایمان به خدا و تکیه بر قدرت مردم مستقل عمل کنیم.

ستاد حماسه مقاومت موجودیت خود را جهت حمایت از دکتر سعید جلیلی اعلام می‌دارد.

انتهاي پيام/

 

برچسب ها: انتخابات ، حمایت ، موجودیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار