به كجا چنين شتابان براي فرانسوي زبانان پخش مي شود

" به كجا چنين شتابان " براي پخش از سيماي فرانسوي شبكه سحر، در حال آماده سازي است.

به گزراش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ مجموعه تلويزيوني " به كجا چنين شتابان " كه از توليدات شبكه تهران است به سرپرستي رحمان رستم پور براي پخش از سيماي فرانسوي اين شبكه در حال آماده سازي است.

مجموعه تلويزيوني " به كجا چنين شتابان " بر اساس ترجمه لبخند نعمتيان و ويراستاري محمدرضا دليريان هم اكنون در مراحل پاياني ويراستاري به سر مي برد.

اين سريال به كارگرداني ابوالقاسم طالبي و تهيه كنندگي حسن شكوهي توليد شده است و داستان آن روايتگر يك خانواده سنتي است كه با مرگ پدربزرگ، حلقه فاميل گرد مادربزرگ شكل مي گيرد. او تلاش مي كندفرزندانش را ضمن سفارش به رعايت دين و اخلاق، با صميميت و دوستي دور هم جمع كند.
پسر او هاتف، اختلاف ديرينه اي با فريدون داماد خانواده دارد و از فساد مالي او رنج مي برد از اين رو به پسرش يونس نسبت به نزديك شدن به فريدون هشدار مي دهد اما يونس كه در آرزوي رسيدن به ثروت و زندگي پرتجمل است، جذب شركت ساخت و ساز فريدون
مي شود و ... . در اين مجموعه تلويزيوني  بابك حميديان، آهو خردمند، رضا رويگري، نگين صدق گويا، بهروز بقايي و ... به ايفاي نقش پرداخته اند.

مجموعه تلويزيوني " به كجا چنين شتابان " در 48 قسمت 40 دقيقه اي در حال آماده سازي است تا به زودي از سيماي فرانسوي شبكه سحر به روي آنتن رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار