مندني‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد

ضرورت تمكين و رعايت قانون از سوي رد صلاحيت شدگان/ برگزاري كارناوال اعتراضي ممنوع

رئيس اتحاديه كانون‌هاي وكلا با بيان اينكه نظر شوراي نگهبان مسير قانوني خود را طي مي‌كند، گفت: كانديداهاي رد صلاحيت شده حق اغتشاش، اعتراض و تشكيل كارناوال در خيابان‌ها را ندارند.

"علي مندني‌پور" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران در رابطه با اعلام نتايج شوراي نگهبان و الزام كانديداها به رعايت قانون اظهار داشت: كانديداها حق اعتراض قانوني نسبت به رد صلاحيت خود را تنها در چهارچوب قانون دارند.

وي ادامه داد: شوراي نگهبان با رعايت اصل بي‌طرفي و بدون توجه به مقام و موقعيت افراد بر اساس شايستگي‌ها؛ كانديداها را انتخاب كرده كه در اينصورت نقص و كاستي در نظر شوراي نگهبان وجود نداشته و كانديداها حق اعتراض ندارند اما كانديداها حق اغتشاش و اعتراض و تشكيل كارناوال در خيابان‌ها را ندارند.

رئيس اتحاديه كانون‌هاي وكلا با بيان اينكه نظر شوراي نگهبان مسير قانوني خود را طي مي‌كند تصريح كرد: اخبار ضدو نقيض رسانه‌هاي خارجي و داخلي تاثيري در نظر شوراي نگهبان نداشته و اين شورا با در نظر گرفتن منافع و مصالح مملكت احراز صلاحيت مي‌كند .

مندني‌پور خاطرنشان كرد: اعضاي محترم شوراي نگهبان بدون توجه به اينكه كانديداها چه ديدگاه و از چه جرياني هستند بر اساس اينكه افراد چقدر براي انقلاب اسلامي زحمت كشيده، رجلي واقعا سياسي محسوب مي‌شوند را در تشخيص صلايحت كانديداها در نظر بگيرد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار