تابش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نامزدهای معترض به نتایج شورای نگهبان از مجاری قانونی اقدام کنند/ هرگونه فعاليت در راستاي سوءاستفاده بدخواهان مطرود است

یک نماینده اصلاح‌طلب در آستانه اعلام اسامی نامزدهای تایید شده گفت: نامزدهای احتمالی انتخابات آتی باید به این مهم توجه کنند که هرگونه کاری که موجب سوءاستفاده بدخواهان می‌شود، مطرود است.

محمدرضا تابش نماینده اردکان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، به لزوم احترام به قانون توسط کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری پس از اعلام نظر شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: براساس قانون تصمیم‌گیرنده نهایی در رابطه با رد و یا تایید کاندیداها شورای نگهبان است.  
 
این نماینده اصلاح‌طلب مجلس اظهار داشت: نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری باید به این موضوع توجه داشته باشند که هرگونه عملي که موجب سوءاستفاده بدخواهان شود، مطرود است.  
 
تابش در ادامه تصریح کرد: نامزدهای احتمالی باید در صورت اعتراض از مجاری قانونی اقدام کنند و شورای نگهبان نیز باید دلیل تصمیم خود را اعلام کند.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: نقد و اعتراض به شورای نگهبان دو مقوله جدا بوده و به این معنا نیست که نباید به شورای نگهبان نقد کرد.  
 
یادآور می‌شود؛ طبق قانون مهلت بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری امروز به پایان می‌رسد و شورای نگهبان باید اسامی تایید‌شدگان را به وزارت کشور اعلام کند.  

انتهای پیام/  

برچسب ها: نوبت ، عصر ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار