سنندج/

صداقت و حرکت بر مبنای قانون یک اصل مهم در انتخابات

فرماندار بیجار گفت: صداقت و حرکت بر مبنای قانون یک اصل مهم در انتخابات است و در این راستا تبلیغات باید به گونه ای باشد که مردم بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، کریمی افزود: ایجاد شور و نشاط و فراهم کردن بسترهای لازم برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای یکی از اولویت های ستاد انتخابات است.
وی با تاکید بر لزوم رعایت موازین شرعی و اخلاقی در عرصه انتخاباتی گفت: کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با رعایت اصل قانون مداری به دور از هر گونه بزرگنمایی و بدون آنکه وعده های غیر عملی بدهند، قدرشناسی خود نسبت به انقلاب، نظام و مردم را نمایان کنند.
به گفته وی 24 خرداد سال جاری، مردم و مسوولان همگام با یکدیگر با مشارکت گسترده در انتخابات بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مایوس خواهند کرد و وحدت و همدلی خود را به نمایش می گذارند.
فرماندار شهرستان بیجار اظهار کرد: به لطف الهی در این دوره از انتخابات فضای بسیار آرامی مهیا شده و انتظار داریم کاندیداها در تداوم فضای آرام انتخاباتی با ستاد انتخابات شهرستان همکاری جدی داشته باشند.
برچسب ها: صداقت ، اصل مهم ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.