/فارس/

کسب مدالهای رنگارنگ تیم دوندگان سفیر فارس دررقابت های لیگ بانوان کشور

بانوان دونده تیم سفیر فارس موفق شدند در مسابقات دو و میدانی بانوان باشگاه های کشور 11 مدال رنگارنگ را کسب کنند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، مربی تیم فارس گفت: این تیم با سرپرستی علی مانیزان توانست با سه مدال طلا، شش نقره، دو برنزو کسب 135 امتیازبیشترین مدال ها را به خود اختصاص دهد.
زهره فرجام بیان کرد: سمیرا آسمانی، مهسا کشاورز،سارا ندافی و زهرا بهمنی در ماده چهار در 400 متر صاحب مدال طلا شدند و همچنین سمیرا آسمانی در رشته 400 متر با مانع ضمن شکست حد نصاب این رشته مقام قهرمانی را از آن خود کرد.


وی ادامه داد: زهرا نبی زاده درپرش ارتفاع با پرشی به ارتفاع یک متر و 74 سانتی متر نیز مدال طلا گرفت، زهرا بهمنی در400 متر آزاد و الناز کمپانی در 100 متر با مانع و پرش سه گام ،مهسا کشاورز درسه هزار متر با مانع، سمیرا آسمانی در 800 متر ، زهرا رییسی در 200 متر و مریم نوروزی در پرتاب چکش صاحب مدال نقره شدند و زهرا رییسی در 100 و 200 متر مقام سوم را کسب کرد.

فرجام افزود: این رقابت ها در سطح بالایی برگزارشد و دوندگان شرکت کننده تلاش خوبی داشتند اما در برخی از ماده ها ، حد نصاب ها پایین بود ضمن این که در 400 متر با مانع سمیرا آسمانی از سفیر فارس حد نصاب این ماده را بهبود بخشید و در پرتاب دیسک و سه هزار متر نیز رکورد زده شد./ع


برچسب ها: کسب ، مدال ، بانوان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.