سردار حاجی‌زاده:

هیچ قدرتی در جهان توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد

فرمانده هوافضای سپاه گفت: امروز در بهترین شرایط بازدارندگی نظامی قرار داریم و هیچ قدرتی در جهان توان مقابله و صدمه به ایران اسلامی را ندارد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ "امیرعلی حاجی‌زاده" فرمانده  نیروی هوافضای سپاه پاسداران،  در حاشیه مراسم تحویل انبوه سکوهای پرتاب موشک‌های دوربرد زمین به زمین به سپاه اظهار داشت: تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی، درس قدرتمندی در برابر دشمنان را برای دفاع از ملت و دستاوردهای انقلاب اسلامی به ما آموخت.

وی با بیان اینکه همواره شاهد پایمال شدن حقوق کشورهای ضعیف توسط نظام سلطه بوده‌ایم، افزود: با بهره‌گیری از تجارب ارزنده دوران دفاع مقدس توانسته‌ایم در زمینه تولید انواع مختلف موشک‌ها و تجهیزات جانبی آن‌ها شاهد فتح قله‌های موفقیت باشیم.

فرمانده هوافضای سپاه با تأکید بر اینکه تحویل انبوه موشک‌ها و سکوهای پرتاب آن‌ها امروز برای ما امری عادی و تکراری شده است، خاطرنشان کرد: تحویل انبوه سکوهای پرتاب موشک‌های دوربرد زمین به زمین به نیروی هوافضای سپاه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر تنها بهانه‌ای برای تقدیر و تشکر از زحمات حماسه‌سازان و اقتدارآفرینان نیروی هوافضای سپاه و سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور است.

وی در پایان با تأکید بر ارتقای سطح آمادگی‌های نظامی نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز در بهترین شرایط بازدارندگی نظامی قرار داریم و هیچ قدرتی در جهان توان مقابله و صدمه به ایران اسلامی را ندارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار