با انتشار بيانيه‌ای صورت گرفت

حمايت ستاد دانشجويی استان خراسان جنوبی از کانديداتوری سعید جلیلی

ستاد دانشجويي استان خراسان جنوبي با انتشار بيانيه‌اي حمايت خود را از کانديداتوري "سعيد جليلي" در انتخابات رياست‌جمهوري اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ستاد دانشجويي استان خراسان جنوبي با  انتشار بيانيه‌اي حمايت خود را از کانديداتوري "سعيد جليلي" در انتخابات رياست‌جمهوري اعلام کرد.

متن بيانيه بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

ان الله يامرکم ان تودو الامانات الي اهلها (سوره نساء آيه 58)

جمهوري اسلامي ايران در طول 34 سال که از پيروزي شکوهمند آن به رهبري امام خميني(ره) و از خودگذشتگي و ايثار شهيدان، جانبازان و آزادگان سرافراز مي‌گذرد، همواره انتخاب‌هاي بزرگ و کوچک بسياري تجربه کرده‌است که بي‌شک هر يک امتحاني الهي براي آزمودن ملتي مومن، انقلابي و موحد بوده است.

در دهه‌اي که مقام معظم رهبري آن را دهه پيشرفت و عدالت نامگذاري نموده‌اند، انتخابات حساس دوره يازدهم رياست جمهوري، فصلي ديگر از شور و اميد و شعور را براي ملت بزرگ ايران رقم خواهد زد.

انتخابات 24 خرداد که به تعبير رهبر معظم انقلاب تجلي حماسه سياسي خواهد بود. به دليل توطئه‌ها و دسيسه‌هاي شياطين عالم مستکبران و منافقان در داخل و خارج از کشور که جزو خلق و خوي آنان است و حضور حداکثري مردم و انتخاب فردي اصلح، شايسته، مومن، انقلابي و مقام مشت محکمي است بر دهان همه ياوه‌گويان در اين عرصه و دشمنان قسم خورده انقلاب و خنثي‌کننده دسيسه‌ها و حيله‌هاي شيطاني آنان خواهد بود.

جناب آقاي سعيد جليلي!

با توجه به بيانات مقام معظم رهبري و معيارهاي مشخص شده از سوي ايشان براي رئيس جمهور آينده و اهميت حفظ گفتمان انقلاب اسلامي و شرايط کنوني کشور و نيز توانمندي‌ها و ويژگي‌هاي ارزنده جنابعالي برايمان مسلم گرديد، جنابعالي اصلح بوده و نيز بنا به فرموده معظم له که "رئيس جمهور آينده مي‌بايستي داراي نقاط قوت رئيس جمهوري قبلي منهاي نقاط ضعف آن باشد" بر خود وظيفه دانستيم از برادر ارزشمند، جانباز و ولايت‌مداري چون حضرتعالي که تاکنون نشان داده‌ايد در همه شرايط فردي بسيجي، جهانگرد و داراي گفتمان اصيل انقلاب اسلامي، متعهد و متخصص در عرصه‌هاي داخلي و بين المللي، متواضع و سرباز امام و رهبري، ساده زيست، روحيه خستگي ناپذير و مقاوم هستيد حمايت نموده و براي حفظ گفتمان انقلاب اسلامي و تداوم گفتمان اصولگرايي که مرهون خون شهدا و ايثار جانبازاني چون جنابعالي است، حمايت قاطع خود را از شما اعلام داريم تا ان‌شاءالله با الطاف بيکران الهي و کمک حضرت ولي عصر (عج) و رهبري‌هاي مدبرانه و حکيمانه امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) و همراهي‌هاي مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي از اين پيچ تاريخي به سلامت عبور کرده و شاهد پيروزي قاطعانه حق بر باطل باشيم.

مسئول ستاد دانشجويي و جوانان سعيد جليلي در استان خراسان جنوبي

انتهاي پيام/
برچسب ها: بیانات ، ارزنده ، اصلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار