قاليباف در ديدار با امام جمعه و نماينده ولي فقيه شهر زنجان:

منابع انسانی و منابع مادی دو سرمايه بزرگ است/ مردم دوست ندارند از مسئولین اجرایی حرف شنیده و عدالت نبینند

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: آن‌چیزی که امروز در کشور ما فراوان است اما موجب رنج ملت شده نیروی انسانی و امکانات است لذا حلقه مفقوده بین این دو، مدیریت است که با برنامه‌ریزی صحیح برطرف مي‌شود.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدباقر قالیباف" در ديدار با امام جمعه شهر زنجان و نماینده ولی فقیه شهر زنجان اظهار داشت: تحفه‌ای است برای من که در خدمت مردم شهید‌پرور زنجان باشم بنده و امثال بنده بچه‌های برخواسته از توده‌های مردم هستیم و این توفیق را داشتیم که خدمت و انجام وظیفه کنیم و اینجا باید بگویم که انصافا این فرصت را امام (ره) فراهم کردند.

وی ادامه داد: من همیشه گفته‌ام که ما بچه‌هایی بودیم که به برکت امام(ره) و شهدا که همه چیز را مدیون آنها می‌دانیم سعی می‌کنیم  هر کجا فرصتی در اختیار بوده، بتوانیم حداکثر بضاعتی که در اختیار داریم روا کنیم و تا امروز هم نهایت خدمت را به مردم انجام داده‌ایم.

قالیباف در ادامه سخنان خود تصریح کرد: احساس من این است که به لحاظ ارتباطاتی که در سطح جامعه دارم می‌توانم نقش خود را خوب ایفا کنم همانطور که می‌دانم مدیر نشسته‌ای نیستم هم رفت و آمد دارم و هم در حال انجام کارهای مدیریتی‌ام هستم، هنگامی که من چشم در چشم جوانان می‌شوم هیچ فرقی بین امیدی که در حال حاضر در چشم جوانان است با آن امیدی که در دوران دفاع مقدس در چشم رزمندگان می‌دیدم نیست.
 
کاندیدای یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: آن‌چیزی که امروز در کشور ما فراوان است اما موجب رنج ملت شده نیروی انسانی و امکانات است. روزهای اول که ما در تهران در شهرداری کار را شروع کرده بودیم می‌گفتند که شهرداری بودجه ندارد نمی‌توان شهرداری را اداره کرد و ... اما امروز شهرداری تهران دیگر بودجه‌ای از دولت نمی‌گیرد و کارها در تهران به سرعت و با قدرت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دو سرمایه بزرگ ما منابع انسانی و منابع مادی است، ادامه داد: حلقه مفقوده بین این دو، مدیریت است که با برنامه‌ریزی صحیحی این مسئله برطرف شود.

قالیباف تصریح کرد: من و هم دوره‌های من مردمی بودیم که دست به زانو به اینجا آمدیم و به مردم می‌گویم که اميد است با شما بتوانیم به این حلقه مسکوت و خفته مدیریت پایان دهیم و حماسه اقتصادی هم به یاری خدا و همت و غیرتی که در جوانان وجود دارد بر عهده ما و جوانان است البته کمترین نقش را بنده ایفا می‌کنم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در ادامه اظهار داشت: به مردم قول می‌دهم در مدت دو سال طلیعه ثبات اقتصادی در کشور حکمفرما شود و این مسئله را مطرح می‌کنم که من در مدت خدمتم هیچ وعده‌ای ندادم که به آن عمل نکنم مطمئن هستم اگر از مردم تهران پس از یک دوره خروج از شهر سوال کنید که آیا تغییری ایجاد شده حتی اگر آن دوره کوتاه باشد جواب مثبت می‌دهند حتی در زمان وزرای خارجه هنگامی که از کشورهای دیگر به ایران می‌آمدند، آقایانی مثل متکی اعلام می‌کردند که به طور مثال در جلسه حدود 40 دقیقه‌ای در زمان 15 دقیقه اول بحث تغییر و تحول در تهران است.

وی ادامه داد: من مطمئن هستم که این ظرفیت برای کل کشور وجود دارد که با تعهد و قول من به همراه دعای خیر مردم زمینه‌ساز خدمتگزاری خواهد بود همانگونه که گفتم حماسه سیاسی با مردم و حماسه اقتصادی با ما است.

وی ادامه داد: در شهر تهران هر کس وارد می‌شود احساس می‌کند منطق و عقلانیت خاصی در آنجا حکمفرماست حرف من این است که مردم دوست ندارند از مسئولین اجرایی حرف شنیده و عدالت نبینند.

/انتهای پیام

برچسب ها: حلقه ، مفقوده ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار