حدادعادل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مردم به تصویر 34ساله من از انقلاب رأی بدهند/ عالم نو را با آدم نو باید ساخت

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم به حرف امروز من اکتفا نکنند، گذشته انقلاب اسلامی را پیش چشم داشته و با تصویر 34 ساله من در انقلاب تصمیم بگیرند.

"غلامعلی حداد‌عادل" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در رابطه با یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت خود اظهار داشت: از برنامه‌های دولت آینده برپایی نهضت ازدواج آسان برای جوانان است و این وعده‌ای است که به جوانان می‌دهم و اگر موفق به تشکیل دولت شدم تلاش خواهم کرد مقدمات ازدواج را آسان کنم.

وی در پاسخ به این سوال که قول‌هایی که در برنامه‌های خود به مردم داده‌اید بعد از ریاست‌جمهوری به آنها عمل خواهید کرد؟ گفت: اگر رئیس‌جمهور شدم رسانه‌ها از جانب مردم وظیفه دارند از من سوال کنند و وعده‌هایی که داده‌ام را به من گوشزد کنند.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: مردم به حرف امروز من اکتفا نکنند، گذشته انقلاب اسلامی را پیش چشم داشته باشند و با تصویر 34 ساله من در انقلاب تصمیم بگیرند.

حدادعادل در پاسخ به این سوال که شما به عنوان اولین نفر به مسئله فرهنگ توجه کرده‌اید، چه برنامه‌ای در زمینه فرهنگ خواهید داشت؟ بیان داشت: بنده معتقدم فرهنگ روح جامعه و اساس انقلاب اسلامی است و اگر از فرهنگ غافل شویم از انقلاب غافل شده‌ایم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: عالم نو را با آدم نو باید ساخت به قول حافظ آدمی از نو به باید ساخت و از نو عالمی و این یعنی فرهنگ.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار