قم/

بیانیه عبدالله ویسی برای مردم و مسئولان قم/ تا پایان عمر صبا را فراموش نمی کنم

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان با صدور بيانيه‌اي ضمن عذرخواهي از مردم و مسئولان استان قم و هواداران صبا اعلام کرد: فصل آينده سرمربي استقلال خواهم بود.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، عبدالله ويسي سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان با انتشار بيانيه‌اي از مردم، مسئولان و هواداران صباي قم عذرخواهي کرد، متن بيانيه به شرح زير است:
روزي که براي نخستين بار پس از سال‌ها در تيم‌هايي مثل فولاد، صبا، راه‌آهن مربيگري کردم، اين باشگاه صبا بود که پيشنهاد سرمربيگري را به من داد و از آنجا صباي قم تبديل به نقطه عطفي در زندگي ورزشي‌ام شد و تا پايان عمر صباي قم را فراموش نمي‌کنم و به آن صميمانه عشق مي‌ورزم.
موفقيتي که در باشگاه صبا به دست آمد حاصل تلاش شبانه‌روزي مجموعه مديريتي، بازيکنان و اصحاب رسانه و لطف حضرت معصومه (س) در اين باشگاه بود و بنده حقير نيز نقش کوچکي در آن داشتم، بنابراين چه در استخدام صبا باشم و چه نباشم، همواره اين افتخار را دارم که يکي از هواداران باشگاه صباي قم باشم. زماني که در نوجواني به ورزش روي آوردم تکليفم را با خودم مشخص کردم، اينکه مي‌خواهم ورزشکار از نوع حرفه‌اي باشم و همواره اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهم و تلاش کردم اخلاق‌مدار باشم و در اين زمينه نيز تصور مي‌کنم موفق بودم. همه اهالي فوتبال هم مي‌دانند که من همه چيز را شفاف بيان مي‌کنم.
چندي پيش از استقلال خوزستان زادگاهم پيشنهادي دريافت کردم. من به اين استان دين بزرگي دارم و پس از اين پيشنهاد اساتيدم در قم پيشنهاد حضور در صبا را مطرح کردند. ادب و دل هم حکم مي‌کرد که با آنها صحبت کنم. نشست‌هايي با استاندار محترم قم مهندس پيريايي و ديگر عزيزان در هيئت مديره باشگاه داشتم و اکنون زمان تصميم‌گيري رسيده‌ است، تصميمي که سخت است. من بر سر دوراهي اهواز و قم مانده بودم و ايمان دارم که چه من باشم و چه نباشم خوشبختي در انتظار هر دو تيم است.
در نهايت پس از مشورت با خبرگان و بزرگان فوتبال ضمن اداي احترام به مهندس پيريايي استاندار محترم قم و اعضاي محترم هيئت مديره که لطف ويژه اي به من داشتند و همچنين مديرعامل محترم باشگاه آقاي کشوري فرد کمال تشکر را دارم و تشکر از اصحاب رسانه و عذرخواهي از مردم شريف قم و هواداران خونگرم صبا اعلام مي‌کنم که بازگشتم را به خانه ورزشي‌ام به زمان ديگري موکول مي کنم. طبق اصول اخلاقي و جوانمردي نيز به تيم استقلال خوزستان مي‌روم، تيمي که قبل از صبا به من پيشنهاد داده بود و تيم شهرم است. اميدوارم مجموعه صبا من را درک کنند و همچون گذشته مورد لطف خود قرار دهند./س

برچسب ها: قم ، بیانیه ، ویسی ، مردم قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.