زندان "هوش سیاه" وجود خارجی ندارد

نویسنده سریال " هوش سیاه 2" گفت: زندانی که در این سریال طراحی شده است کاملاً زائیده تخیل است و وجود خارجی در ایران ندارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما؛ قادری با بیان این مطلب افزود: در داستان ما تنها یک سوم از کل قصه به فضای زندان اختصاص دارد و داستان اصلی از بعد از فرار کامران بوریایی از زندان آغاز و در سطحی جهانی تعریف می‌شود.
وی تصریح کرد: عنوان" ندامتگاه مرکزی تهران" تنها یک عنوان است و ندامتگاهی که برای این کار طراحی شد شبیه هیچ یک از زندان های ایران نیست .
وی در خصوص تمرکز عمده بر روی شخصیت جمشید کاظمی در زندان گفت:  تعریف کردن داستان مجزا برای کاراکترهای فرعی ندامتگاه نیازمند مقدمه و موخره مناسب و مفصل است که در یک برش امکان پذیر نیست به همین دلیل شخصیت ها به گونه ای طراحی شدند که تنها فراهم کننده شرایطی برای فرار کاراکتر اصلی باشند. و در عین حال مخاطب فرصت تمرکز بیشتری بر روی این شخصیت پیدا می کند.
قادری در خصوص بازخوردهای کار در میان مخاطبان تا به امروز اذعان داشت: ما در " هوش سیاه" تبهکاری را ترسیم کردیم که به جرات می توان گفت نمونه اش را در کارهای اسبق نمایشی نداشته ایم . پلیسی را به تصویر کشیده ایم که به لحاظ ابزار تکنولوژیک فراتر از پلیس خودمان است . زندانی ماورای تصور تعریف کرده ایم که اصولاً وجود خارجی ندارد. زندان کتابخانه مجهزی دارد که در هیچ یک از زنداهای ما وجود ندارد در اصل نگاه مسعود آب پرور در این جهت بود که زندان فضایی برای محبوس شدن نیست بلکه برای بازپروری است و البته فرار کامران بوریایی نیز کاملاً متفاوت است و تمامی این فاکتورها در عین حال به شدت ایرانی طراحی شد پس می توان به این نتیجه رسید که " هوش سیاه" شبیه هیچ سریال دیگری نیست.
وی در خصوص نوآوری هایی که در شخصیت رئیس زندان وجود دارد اظهار داشت : بازیگر این نقش آقای اصغر آبگون صدابردار کار هستند که البته پیش از این نیز تجربه بازیگری داشته اند و خوشبختانه شخصیتی که مد نظر من بود را بسیار عالی اجرا کرده اند تا جایی که تصور می کنم ارتباط خوبی نیز با مخاطب برقرار کرده است.
این نویسنده تاکید کرد: ما در شرایط اقتصادی موجود بزرگترین سریال را در حوزه جرائم سایبری تولید کردیم که بسیار کار دشواری بود و امیدوارم با حل مشکلات اقتصادی نسخه های بعدی این سریال حتی حرفه ای تر از نسخه موجود باشند.
گفتنی است سریال تلویزیونی " هوش سیاه2" محصول گروه علمی  ـ فرهنگی سیمافیلم هر شب ساعت 20:45 از شبکه سوم سیما پخش می شود./ص
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.