معرفی 2 محصول جدید از HTC

اسمارت فون One یکی از موفق ترین محصولات تولید شده HTC می باشد، که توانست در مدت زمان کوتاهی پس از عرضه به صورت گسترده مورد توجه کاربران قرار بگیرد، از همین رو HTC سعی نموده تا محصولات جدیدش ر ابر اساس طراحی این اسمارت فون توسعه دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ کمپانی تایوانی HTC از دو محصول جدید خود پرده برداری کرده است، که آنها دو نمونه کاملا جدید به حساب نمی آیند و هر دو بر اساس 2 محصول قدیمی HTC توسعه یافته اند، اولین محصول HTC ButterFly S می باشد، که نسخه ی به روز شده اسمارت فون Butterfly  است و دومی نسخه ی مینی اسمارت فون One می باشد که با کد M4 شناخته می شود.



همان گونه که گفته شد باترفلای اس در واقع نسخه ارتقا یافته ی باترفلای می باشد، که از همان صفحه نمایش 5 اینچی 1080P در آن استفاده شده است، البته دوربین آن از نوع التراپیکسل بوده و در آن از نسل جدید پردازنده های اسنپ دراگون استفاده شده است.



ضخامت این محصول از One بیشتر می باشد و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه ی SD را نیز دارد، همچنین ظرفیت باتری آن نسبت به نسل قبل افزایش یافته است، این محصول از اواخر ماه June در دسترس می باشد.



اما HTC One Mini یا همان M4 که از او به عنوان رقیبانی برای گلسی اس 4 مینی و سونی اکسپریا ZR یاد می شود، در بخش سخت افزار به یک پردازنده ی 2 هسته ای به همراه 2 گیگابایت رم مجهز شده است، صفحه نمایش 4.3 اینچی با رزولوشن 720، دوربین Ultra Pixel، اسپیکر های BoomSound به همراه Beats Audio، باتری 1700 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 4.2 به همراه رابط کاربری اختصاصی HTC، سنس 5 از دیگر مشخصات Mini One می باشد. این محصول نیز در اواسط ماه June عرضه خواهد شد و از شبکه های LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد.





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار