"به عمل كار برآيد" شعار محمد غرضي در مستند دوم

مستند دوم محمدغرضي با عنوان "به عمل كاربرآيد" به موضوع برنامه‌هاي آينده اين كانديداي رياست جمهوري پرداخت.

مرتضي علي عباس ميرزايي كارگردان فيلم تبليغاتي محمد غرضي در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ درخصوص ساخت سري دوم مستند محمد غرضي گفت: سري اول مستند با موضوع "معرفي شخصيت محمد غرضي" توسط آقاي"عطارزاده" ساخته شد و سري دوم نيز با موضوع "برنامه‌ها و ديدگاه‌هاي وي" به دست من ساخته مي‌شود.


وي ادامه داد: برنامه‌هاي شروع تصويربرداري سري دوم مستند روز گذشته قطعي شده است و در مرحله پيش توليد هستيم كه فردا توليد را آغاز كنيم تا زمان مقرر يعني تحويل مستند در روز سه شنبه بيست و يكم خرداد همه مراحل انجام شده باشد.
عباس ميرزايي تصريح كرد: مستند محمد غرضي با نام "به عمل كاربرآيد" به مدت 30 دقيقه توليد مي‌شود و با وجود اينكه تصميم داشتيم زمان طولاني‌تري اختصاص دهيم اما قواعد اين نوع برنامه‌ها اجازه زمان بيشتر را به ما نمي‌دهد.
وي با اشاره به زمان پخش مستند محمد غرضي عنوان كرد: با توجه به اينكه زمان پخش مستند چهارشنبه بيست و دوم خرداد است و اين فيلمنامه آماده‌اي توسط من و علي دادرس نگارش شده تا دوشنبه توليد را به اتمام خواهيم رساند.
عباس ميرزايي خاطر نشان كرد: هنوز فرصت تماشاي مستند اول محمد غرضي را پيدا نكردم، اما با توجه به ديدگاه و نگاه متفاوت من با كارگردان سري اول مستند براي ساخت سري دوم به طور قطع مستند سري اول را خواهم ديد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.