نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات این دوره انتخاب یک فرد نیست بلکه انتخاب یک طرز تفکر است که مردم باید به آن توجه کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، امیر حسین قاضی زاده، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی جبهه پایداری ظهر ديروز در همایش حامیان مردمی سعید جلیلی در سالن مهران برگزار شد ضمن تبریک عید مبعث، اظهار کرد:  مردم باید مشارکت حداکثری را در انتخابات داشته باشند و باید برای تعیین گزینه اصلح در میان 8 کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری تمام تلاش خودرا بکنند.

قاضی زاده خاطر نشان کرد: خداوند تبارک و تعالی در هر دوره ای به صورت های مختلف نعمت های خود را امتحان می کند؛ یکبار آن ها را با دادن قدرت امتحان می کند و بار دیگر با دادن سختی آن ها را امتحان می کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز 2 نوع گفتمان در عرصه انتخابات وجود دارد یک گفتمان در پرتو سازش و دیگر گفتمان اقتدار، پیشرفت، ایجاد تمدن بزرگ اسلامی در پرتو مقاومت است.

سخنگوی جبهه پایداری ابراز کرد: انتخابات این دوره انتخاب یک فرد نیست بلکه انتخاب یک طرز تفکر است که مردم باید به آن توجه کنند.


برچسب ها: انتخاب ، طرز ، تفکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.