کرمانشاه/

نصب 800 بنر سفید، برای تبلیغات انتخابات در سطح شهر کرمانشاه

مدیر امور شهری شهرداری کرمانشاه از نصب تعداد 800 بنر سفید در بیشتر میادین و چهار راه های سطح شهر، برای انجام تبلیغات انتخاباتی 24 خرداد 92 خبر داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

شهاب حاج علی اکبری گفت: علاوه بر این، تعداد 12 هزار سازه کارتن پلاست برای انجام تبلیغات، در سطح شهر کرمانشاه نصب شده است.

وی گفت: براین اساس هم اکنون در هر یک از مناطق شش گانه شهر کرمانشاه، حدود دو هزار سازه کارتن پلاست با ابعاد دو در دو، نصب شده است.

حاج علی اکبری، از تمامی نامزدها و حامیان آنان درخواست کرد که فقط در مکان ها و محل های منظور شده به انجام تبیلغات بپردازند.

وی گفت: انجام هرگونه تبلیغ در غیر این محل ها و نصب هرگونه پوستر بر روی دیوارهای سطح شهر، تخلف است و به مراجع مربوطه گزارش می شود.

حاج علی اکبری افزود: برای پیشگیری از وقوع هر گونه مشکلی در این زمینه، باید تمامی کاندیداها ( بویژه کاندیداهای انتخابات شوراها ) به حامیان خود هشدار دهند که از نصب هر تراکت تبلیغاتی در غیر مکان های یاد شده خودداری کنند.

وی در پایان با بیان اینکه پاکسازی سطح شهر از پوسترهای چسبانده شده بر روی دیوارها، هزینه های فراوانی را متوجه شهرداری ها خواهد کرد، گفت: کاندیداها باید مراقب حفظ زیبایی چهره شهر خود باشند.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، 24 خرداد ماه جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، بنر ، سطح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.