مدیر جهاد کشاورزی ساری خبر داد

استقرار ناظران خرید گندم در 6 منطقه گندم‌خیز ساری

مدیر جهاد کشاورزی ساری از استقرار ناظران خرید گندم در شش منطقه گندم‌خیز شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران طهمورث قاسم‌نژاد از بکارگیری 19 کارشناس جهاد کشاورزی شهرستان ساری برای نظارت بر خرید گندم در سطح شهرستان ساری خبر داد.

وی تصریح کرد: ناظران خرید گندم در قالب شش شرکت تعاونی خدمات مشاوره‌ای کشاورزی در دهستان‌های سمسکنده، پنبه زارکتی، هولار، کیاسر، شویلاشت و فریم مشغول فعالیت می‌شوند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری ادامه داد: این مراکز با نظارت مراکز خدمات و مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان و مدیریت زراعت سازمان جهاد کشاورزی مازندران فعالیت می‌کنند.

قاسم‌نژاد درباره فعالیت ناظران خرید گندم در شهرستان ساری بیان داشت: شش تعاونی فعال در عرصه خرید گندم روند کاشت، داشت و برداشت 6 هزار و 250 هکتار از اراضی زراعی شهرستان ساری را نظارت می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی ساری خاطرنشان کرد: این کارشناسان با ارائه توصیه‌های فنی به کشاورزان و بازدید مستمر از مزارع زیر پوشش، افزایش عملکرد در واحد سطح را در برنامه کاری خویش دارند.

وی در ادامه به صدور  55 فقره پروانه بهره‌برداری دامپروری در شهرستان ساری در سال گذشته اشاره کرد و گفت: جهاد 62 فقره پروانه بهره‌برداری به ظرفیت یک هزار و 798 رأس در بخش دامپروری شهرستان ساری تمدید شد.

این مسئول درباره جزئیات بیشتر پروانه‌های صادر شده در بخش دامپروری گفت: از این تعداد پروانه صادره، 41 واحد به ظرفیت 274 راس مربوط به پرورش گاو شیری، 13 واحد به پرورش گوسفند است.
برچسب ها: گندم ، کشاورزی ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.