ولايتي در جمع مردم رباط کريم:

مسئله هسته‌اي در دولت آينده با پيروزي حل و تحريم‌ها برطرف خواهد شد

ولايتي نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: ان‌شاءالله در دولت آينده مسئله هسته اي با پيروزي حل و تحريم‌ها برطرف مي‌شود.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، علي اکبر ولايتي نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در ادامه سفرهاي تبليغاتي خود با حضور در جمع مردم رباط کريم گفت: ساماندهي بيمه مردم يکي از مهمترين اولويت‌هايي است که بايد زيرنظر بيمه مرکزي اداره شود تا مردم پول کمتري پرداخت کنند و بنده بر اساس 42 سال سابقه کار پزشکي و به صورت تخصصي چنين حرفي را مي‌زنم چرا که شدني است.

وي هم چنين به ضرورت پرداخت يارانه حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: طبق قانون هدفمندي يارانه‌ها بايد 30 درصد از درآمد هدفمندسازي به حوزه سلامت پرداخت شود.

اين كانديداي رياست‌جمهوري در ادامه با اشاره به افزايش حقوق کارمندان اظهار داشت: بايد کارخانه‌هاي نيمه تعطيل و تعطيل مجددا راه‌اندازي شود تا ضمن ايجاد اشتغال رونق توليد را نيز بوجود آورد.

ولايتي توجه به حوزه کشاورزي را از ديگر برنامه‌هاي خود دانست و افزود: وزير جهاد کشاورزي سال گذشته در گزارشي به مجلس اعلام کرد 10 ميليون تن گندم توليد شده در حالي است که فقط 3 ميليون تن از کشاورزان خريداري شد بنابراين اين معضلي است که بايد با تصويب دولت حل شود.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: بايد روابط خارجي فعال شود و اين وظيفه کساني است که مسئول سياست خارجي هستند تا راهي پيدا کنند.

ولايتي افزود: ضمن پاي بندي به سياست‌هاي مقام معظم رهبري صرفا مقاومت کافي نبوده  و بايد مقاومت مدبرانه داشته باشيم.

وي خاطر نشان کرد: در زمان جنگ حدود 60 هزار اسير داشتيم و مردم ما همواره صبر کردند و اين مهمترين تفاوت ملت ايران با ساير ملت‌هاي جهان است.

مشاور عالي مقام معظم رهبري خاطر نشان کرد: دشمنان در حال حاضر چشم به انتخاب جمهوري اسلامي ايران دوخته‌اند و بايد اين حماسه سياسي را خلق کنيم.

ولايتي در پايان خاطر نشان کرد: ان شالله در دولت آينده مسئله هسته‌اي با پيروزي حل و تحريم‌ها برطرف مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ولایتی ، نامزد ، کاندیدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار