اسماعيلي:

تشکر قالیباف از حداد عادل به خاطر پایبندی به ائتلاف / کابینۀ خیالی صحت ندارد

محمد باقر قالیباف از حداد عادل به خاطر مواضع انقلابی و ارزشی و همچنین پایبندی به توافق‌های ائتلاف سه‌گانه تشکر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "پرويز اسماعيلي" سخنگوی ستاد انتخاباتی قاليباف با اشاره به كناره‌گيري حداد عادل گفت: قالیباف و همکاران ستاد انتخاباتی وی که طی 4 ماه گذشته همکاری نزدیک و فشرده‌ای با دیگر کاندیداهای ائتلاف سه‌گانه و ستادهایشان داشته‌اند، قدردان مواضع اصولی و انقلابی حداد عادل در فرایند تشکیل ستاد ائتلاف و پایبندی ایشان و نمایندگان محترمشان به توافق‌ها هستند.

پرویز اسماعیلی افزود: ترجیح ارزش‌های انقلاب و موفقیت جریان اصولگرایی بر منافع شخصی درسی از این معلم فرهنگ و اخلاق برای همه فعالان اصولگرا است.

وی در پاسخ به سوالی در زمینه انتشار فهرستی در یکی از سایت‌ها به عنوان کابینه قالیباف افزود: اینگونه گمانه زنی‌ها معمولا پس از انتخابات و مشخص شدن منتخب مردم آغاز می شود، اما اینکه در مورد دکتر قالیباف قبل از انتخابات شروع شده جالب توجه و چه بسا نمایانگر انتظار عمومی برای پیروزی ایشان است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف افزود: فهرست منتشره یک کابینه خیالی است و به هیچ وجه صحت ندارد.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که فهرست مذکور به جبهه پیشرفت و عدالت منتسب شده، گفت: بنده سخنگوی ستاد قالیباف هستم و نه سخنگوی این جمعیت. هر گونه نظر احزاب و گروه‌ها در مورد مواضعشان را باید از دبیران کل یا سخنگوی آنها پرسید.

وی تاکید کرد: طی روزهای گذشته اقدامات تخریبی علیه قالیباف هم در رسانه‌های خارجی و هم متاسفانه در برخی رسانه‌های داخلی شدت یافته است. انتشار فیلم سخنان برخی رقبا برای تخریب قالیباف در فضای مجازی، انتشار گسترده شایعه وجود سی دی قرمز، توزیع سی‌دی‌های تخریبی، پاره کردن بنرها و پوسترهای تبلیغاتی و نهایتا برخی گمانه زنی‌ها در مورد همکاران قالیباف در دولت آینده در چارچوب اقدامات تخریبی ارزیابی می‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار