نشست مشترک ستاد مردمی در امتداد مقاومت و ستاد سراسری حامیان مردمی گفتمان انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، نشست مشترک ستاد مردمی در امتداد مقاومت و ستاد سراسری حامیان مردمی گفتمان انقلاب اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این نشست جواد فاضلی کوهسر دبیر ستاد مردمی در امتداد مقاومت اظهار داشت: گفتمان ما، گفتمان ولایتمداری و ارادتمندی است و هرگز در این مسیر از راه حقیقی زاویه و انحراف پیدا نمی‌کند، همین اینکه کوچکترین انحراف و زاویه گرفتن از این مسیر را خطا و اشتباهی بزرگ می‌دانم و هر کس در این مسیر اشتباه کند به عهد خود پایبند نبوده است.

وی تاکید کرد: تا زمانی که جلیلی پشت سر رهبری و ولایت هستند، ما با ایشان هستیم وگرنه عهد و پیمانی با جریان و گروهی نداریم.

دبیر ستاد مردمی در امتداد مقاومت تاکید کرد: جلیلی حاضر نیست ایده‌های انقلاب در حوزه پیشرفت و عدالت را فدای عوام فریبی و سیاه نمایی و سیاست‌های زودگذر کند.

فاضلی تاکید کرد: آنهایی که مسائل اقتصادی را دستمایه سیاه نمایی قرارداده اند، خودشان می‌دانند که اقدامات اقتصادی دولت احمدی نژاد خصوصا در عرصه هدفمندی یارانه‌ها اگر آسیب جدی هم داشته است، بخش عظیمی از مسئولیت بر عهده دو دولت پیش از او در 16 سال  گذشته است که از اجرای سیاستهای اصلی اصلاح اقتصادی طفره رفته‌اند.

وی با بیان اینکه تشبیه جلیلی به احمدی‌نژاد حرف باطلی است، تصریح کرد: برخی از همین کاندیداها حتی نقاط مثبت و نقاط قوت احمدی‌نژاد در سال 1384 را ندارند که هیچ، حتی نقاط قوت سال 1392 ایشان را ندارند.

دبیر ستاد مردمی در امتداد مقاومت با بیان اینکه اولین ویژگی‌های انتخاب اصلح  از دیدگاه رهبری شاخص گفتمان مقاومت است گفت: نباید به گفتمان سازش و انشقاق رای دهیم، باید بدانیم که سازش با آمریکا کینه و دشمنی را کم نخواهد کرد.

وی افزود: دو نظریه در خصوص آمریکا در کشور وجود دارد، برخی فکر می‌کنند که سازش با آمریکا تمام مشکلات را حل خواهد کرد و بر این اصرار دارند که دست به سینه در مقابل آمریکا نرمش نشان دهیم اما برخی نیز با این تفکر مخالف هستند و مقاومت اقتدار را تنها راه رهایی می دانند و تجربه نشان داده است که هیچ دولتی یا ملتی جز با اقتدار و مقاومت حق خود را نخواهد گرفت.

در ادامه میثم آقا سید حسینی عضو شورای مرکزی ستاد مردمی در امتداد مقاومت با توجه به اتفاق نظر در حمایت از دکتر سعید جلیلی تصریح کرد: این دو ستاد فعالیت های مشترکی را در راستای تشریح ویژگیهای دکتر جلیلی و معرفی هر چه بیشتر ایشان ساماندهی می کنند.

میثم آقا سید حسینی ضمن تقبیح حرکت‌های تخریبی برخی هواداران کاندیداها تاکید کرد: سعید جلیلی کاندیدای دولت نیست بلکه سرباز ولایت است و نه تنها هیچگونه خط و ربطی با انحراف ندارد بلکه شخصیتی انقلابی است که کاملا در راستای اهداف انقلاب اسلامی حرت می‌کند.

در ادامه این نشست دبیر ستاد سراسری حامیان مردمی گفتمان انقلاب اسلامی دکتر محسن سوری گفت : کسی باید سکاندار انقلاب باشد که در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور اسلامی ایران که امید مستضعفان جهان است باید در قامت انقلاب و نظام اسلامی باشد، آنکه انقلاب اسلامی را یک ابر قدرت جهانی نمی‌داند، شخصیت مناسبی برای ریاست جمهوری نیست. رئیس ستاد سراسری حامیان مردمی گفتمان انقلاب اسلامی بیان داشت: رئیس جمهور ایران اسلامی باید یک دیپلمات انقلابی باشد، باید در راستای گفتمان انقلاب حرکت کند و از حقوق مظلومان جهان، بتواند با منطق بلیغ دفاع کند و گفتمان انقلاب را تبیین نماید،

وی گفت: رئیس جمهور اسلامی باید ولایت پذیری‌اش از همه بیشتر باشد و مدافع ولایت باشد، محسن سوری در پایان افزود: رئیس جمهور باید ساده زیست باشد تا مردم ضعیف به گفتمان انقلاب دلگرم شوند و تمام این شاخص ها در دکتر جلیلی تبلور یافته است.

در ادامه این نشست مهندس واحدعبدالهیان قائم مقام ستاد سراسری حامیان مردمی گفتمان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه انقلابی بودن و انقلابی ماندن اصلی‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران است، گفت: انقلابی بودن با اشرافیگری، رفاه طلبی و عافیت طلبی هیچگونه قرابتی ندارد.

وی گفت: هر چند پرداختن به اقتصاد و معیشت مردم یک ضرورت عینی است، اما توجه بیش از حد و افراطی به این موضوع و عدم توجه به سایر ضرورت‌های فرهنگ انقلاب اسلامی نقصی است که در سخنان عموم کاندیداهای ریاست جمهوری مشاهده می‌شود.

قائم مقام ستاد سراسری حامیان مردمی گفتمان انقلاب اسلامی تصریح کرد: دکتر سعید جلیلی بیشترین تاکید را بر ارائه گفتمان انقلاب اسلامی دارد و این موضع گیری ایشان بسیار ارزشمند است.

واحد عبدالهیان متمرکز کردن فعالیت‌های فضای سایبری که موضع‌گیری‌های هم سو دارند را هدف دیگر تشکیل ستاد سراسری حامیان مردمی گفتمان انقلاب اسلامی بر شمرد و افزود: فعالیت این ستاد بعد از انتخابات نیز تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار