رودهن/

انشعاب فاضلاب بیش از هزار واحد مسکونی طرح مسکن مهر پردیس نصب شد

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران از نصب انشعابات فاضلاب برای یک هزار و 367 واحد مسکونی طرح مسکن مهر شهر پردیس در فروردین و اردیبهشت سال 92 خبر داد.

ˈسیدمجید صالحیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با بیان اینکه تامین زیرساخت های مورد نیاز ساکنان مسکن مهر یکی از اهداف و اولویت های برنامه کاری این شرکت است، اظهار کرد: در سال 92 تعداد انشعابات نصب شده در پردیس به یک هزار و 367 واحد مسکونی رسید که تاثیر بسزایی در حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی آبهای زیرزمینی دارد.

وی با اشاره به اجرای بیش از یک هزار و 600 متر طول شبکه جمع آوری فاضلاب افزود: این انشعابات فاضلاب در سایت های چناران یک، بهارستان سه، افرا، زیتون، نارون و سرو واقع در منطقه سرمایه گذاری مسکن در فاز سه شهر جدید پردیس واگذار شده است.

معاون شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران از برقراری انشعاب آب به تعداد یک هزار فقره در سایت های ساتراپ و هسا شهر پردیس خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت تأمین آب شرب و واگذاری انشعاب آب وفاضلاب به واحدهای احداث شده در قالب مسکن مهر که یکی از اولویت های شرکت است، این مهم انجام شد.

صالحی ادامه داد: کل عملیات آبرسانی از مخزن تا ورودی اراضی سرمایه گذاری مسکن (مسکن مهر) و شبکه توزیع داخلی سایت به طول حدود 5/1 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 100 درصد اجرا و اکثر انشعابات آب ورودی بلوک ها نصب و در حال بهره برداری است.

منطقه مذکور تحت پوشش مخزن شماره پنج پردیس با حجم ذخیره 1500 متر مکعبی است./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.