توليد محصولات جديد؛ راهبرد "ايران خودرو" براي افزايش سهم بازار

توسعه محصولات فعلي و طراحي محصولات جديد راهبرد ايران خودرو براي حفظ و افزايش سهم بازارهاي داخلي و خارجي است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، ميرجوادسليماني قائم مقام محصول و كيفيت ايران خودرو ضمن بيان اين مطلب افزود: این شركت با دارا بودن بزرگ ترين و مجهزترين مركز تحقيق و توسعه (R&D)، همواره توجه ويژه اي به مقوله ارتقاي محصولات و ارايه محصولات جديد و مدرن به بازار دارد.

وي گفت: ايران خودرو علاوه بر دانش فني طراحي محصول، مجهزترين آزمايشگاه ها و امكانات تست خودرو در خاورميانه را در اختيار داشته و به دنبال ايجاد هويت براي محصولات خود است.

سليماني ضمن تاكيد بر اهميت تحقيق و توسعه، پيشرفت و موفقيت خودروسازان را در گرو توليد خودروهاي با كيفيت تر و مطابق با سليقه مشتريان دانست كه با سرمايه گذاري در بخش هاي تحقيق و توسعه، عملي مي شود.

سليماني با اشاره به نقش تعيين كننده نيروي انساني ماهر و متخصص در طراحي و توليد گفت: روند طراحي و توسعه محصول در سال هاي اخير روندي تكويني بوده و ايران خودرو با بهره مندي از توان كاركنان متخصص توانسته پس از طراحي و توليد سمند، رانا را وارد بازار كند و در سال 92 نيز خودروي جديد دنا به توليد انبوه خواهد رسيد.

سليماني به چالش ها و مشكلات تامين نقدينگي در صنعت خودروسازي اشاره كرد و افزود: تحقيق و توسعه مستلزم سرمايه گذاري هاي كلاني است كه درحال حاضر خودروسازان بدون حمايت دولت مردان قادر به تامين آن نيستند.

وي اظهار اميدواري كرد، در آينده اي نزديك تسهيلات ويژه و ارزان قيمتي در اختيار خودروسازان قرار گيرد تا حركت در مسير پيشرفت و توسعه بيش از پيش ميسر شود.

 انتهای پیام/
برچسب ها: تولید ، محصول ، توسعه ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار