فیلم های سینمایی شبکه تهران به مناسبت نیمه شعبان

به مناسبت نيمه شعبان شبكه تهران برنامه‌هاي متنوعي را براي مخاطبان تدارك ديده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه تهران؛ فیلم سینمایی "مردان سياهپوش 3" به کارگردانی بري ساننفلد و با بازی ويل اسميت ، تومي لي جونز، جاش برولين و جمين كلمنت، یکشنبه 2 تیر ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: مامور كي و مامور جي ، دو نفر از كارمندان بخش ويژه اي از پليس هستند كه با مهاجمان فضايي مقابله مي كنند. مامور جي كه همكار جوان تر است متوجه مي شود كه در زمان حال مامور كي توسط يك مهاجم فضايي به نام موريس وحشي به قتل رسيده است. اگر مامور كي سال ها پيش كه بر موريس غلبه مي يافت او را مي كشت و دستگيرش نمي كرد تا محكوم به تحمل زندان در كره ماه شود اكنون زنده بود. مامور جي براي اينكه مامور كي را متقاعد كند تا هنگام تسليم شدن موريس وحشي او را بكشد به زمان گذشته سفر مي كند. زماني كه نزديك به پرتاب اولين موشك به كره ماه و پا گذاشتن انسان به فضاست . در همين زمان است كه ...
فیلم سینمایی « مردان سياهپوش 3» محصول سال 2012 آمريكا است.

فیلم سینمایی « کلاه قرمزی و پسرخاله » به کارگردانی ایرج طهماسب و با نقش آفرینی فاطمه معتمد آریا ، حمید جبلی ، مرضیه محبوب ، مرتضی احمدی و ایرج طهماسب ، دوشنبه 3 تیر ماه ساعت  9:15 در قالب برنامه " سینما تماشاخانه " از شبکه تهران پخش می شود .
در خلاصه داستان فیلم آمده: کلاه قرمزی که بزرگ شده، مشغول تحصیل است، اما بازیگوشی‌هایش سبب می‌شود تا از مدرسه اخراج شود. تلاش او برای اینکه شغلی به دست آورد نیز نتیجه‌ای عاید نمی‌کند، تا اینکه از طریق تماشای تلویزیون و ملاحظه برنامه آقای مجری تصمیم می‌گیرد تا روانه تلویزیون شود. کلاه قرمزی به تهران نزد پسرخاله می‌رود و با کمک او راهی تلویزیون می‌شود و در آنجا به خاطر علاقه زیادش به آقای مجری سعی می‌کند تا موانع راه ازدواج او را از بین ببرد اما مشکلاتی را باعث می‌ شود.

فیلم سینمایی « باز گشت به خانه » به کارگردانی سمیر کارنیک ، محصول سال  2011 هند، دوشنبه 3 تیر ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش خواهد شد .
در خلاصه داستان فیلم آمده: پرم مرد جوان هندی الاصلی است که با مری همسر کانادایی خود و دو فرزند و مادرش در کانادا زندگی می کند. او خیلی دوست دارد که به کشورش برگردد ولی همسرش اصلا موافق نیست . پدر پرم وقتی که او کوچک بوده خانواده اش را ترک کرده و پسر کوچکشان را با خود برده است . آنها توسط دوستی متوجه می شوند که درام سینگ هنوز هم کلاهبرداری می کند . مادر پرم بسیار نگران پسر کوچکش است و از پرم می خواهد که هر طور شده به هند برگشته و آنها را پیدا کند . پرم هم  برای خبر گرفتن از احوال او و برادر کوچکش گجودر به هند می رود. جواهر فروشی که درام سینگ و گجودر از او کلاهبرداری کرده اند ، عده ای را برای کتک زدن آنها جمع کرده ولی ...
نفیسا علی ، مدهوری باتا چاریا ، اما برون گرت و ماهک چاهال در فیلم سینمایی « باز گشت به خانه » ایفای نقش کرده اند.
فیلم سینمایی « مستر بین پلیس می شود 1» به کارگردانی پیتر هویت دوشنبه 3 تیر ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران روی آنتن می رود .
در این فیلم با بازی روان اتکینسون، تاشا دی و اسکانسلوس و ناتالی ایمبروگلیا خواهید دید: پاسکال سو از مرد ثروتمند خطرناکی است که قصد دارد حکومت انگلستان را به دست آورد تا اینکه به جانی انگلیش ماموریت داده می شود که انگلستان را از این خطر بزرگ نجات دهد.
فیلم سینمایی « مستر بین پلیس می شود 1» محصول مشترک کشورهای انگلیس ، فرانسه و آمریکا در سال 2003  ساخته شده است. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار