معاون پژوهشی دانشگاه شریف خبر داد:

حضور نمایندگان 25 کشور و سازمان بین المللی در دانشگاه شریف

نشست جمع بندی استفاده ایمن از پساب ها در کشاورزی 5 تیر ماه در دانشگاه شریف برگزار خواهد شد.

مسعود تجریشی مدیر معاونت پژوهشی دانشگاه شریف در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به ضرورت بازیافت آب و اهمیت مسائل مربوط به مدیریت پساپ ها و ایمن سازی آن به عنوان یکی از موضوعات مهم روز دنیا دانشگاه سازمان ملل متحد در برنامه دهه توسعه آب سازمان ملل متحد گردهمای هایی را به صورت قاره ای با حضور اساتید و فعالان این عرصه در سراسر دنیا از سال گذشته تاکنون برگزار کرده است و همچنین پس از برگزاری این نشست های مهم در سراسر جهان برگزاری نشستی با عنوان جمع بندی کلیه نشست های برگزار شده در این خصوص به نظر می رسد.

وی افزود: در کرسی یونسکو در مدیریت آب و محیط زیست برای شهرهای پایدار دانشگاه صنعتی شریف با همکاری وزارت نیرو و در نشست 3 روزه ای تحت عنوان" استفاده ایمن از پساپ در کشاورزی" در تهران به عمل می آورد.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد مهم از تاریخ 5 تا 7 تیر ماه سال جاری توسط دانشگاه صنعتی شریف و وزارت نیرو و سازمان بهداشت جهانی در محل سالن نمایشگاه های دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: از 35 نفر از نمایندگان 25 کشور از چهارده قاره در این نشست گرد هم جمع می شوند و در رابطه با ابعاد مختلف بهداشت، اقتصاد زراعی و محیط زیست بحث خواهد شد./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، شریف ، پساب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار