پاسخ "حجت‌الاسلام والمسلمين روحاني" به پیام تبریک سران کشورها

"حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني" به پيام هاي تبريک سران کشورها پاسخ داد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر حسن روحاني" به پيام هاي تبريک سران کشورها پاسخ داد.


پاسخ به پیام تبریک رییس جمهوری کوبا

رییس جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک " رائول کاسترو" رییس جمهوری کوبا تاکید کرد: معتقدم روابط حسنه ایران و کوبا بیش از پیش به نفع دو ملت بزرگ گسترش خواهد یافت.

رییس جمهوری منتخب همچنین از رییس جمهوری کوبا تشکر کرده است.


پاسخ به پیام تبریک رییس جمهوری افغانستان
    
رییس جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک " حامد کرزی" رییس جمهوری افغانستان اظهار امیدواری کرد که با تلاش و مساعی تهران و کابل، دو کشور شاهد توسعه هرچه بیشتر روابط در آینده باشند.

رییس جمهوری منتخب همچنین از حسن نظر رییس جمهوری کشور همسایه افغانستان تشکر کرده است.

پاسخ به پیام تبریک رییس جمهوری ترکیه


رییس جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک " عبدالله گل" رییس جمهوری ترکیه اظهار داشت: دو ملت ایران و ترکیه دارای اشتراکات تاریخی و فرهنگی کم نظیری هستند.

رییس جمهوری منتخب اظهار امیدواری کرد که این اشتراکات باعث ثبات و امنیت در این منطقه حساس و مهم از جهان در این برهه از زمان شود.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: عمیقا اعتقاد دارم برای ارتقای روابط بین دو کشور زمینه های فراوانی وجود دارد که با همکاری بیشتر قابل دسترسی است و مطمئنا به نفع منطقه و صلح جهانی خواهد بود.

رییس جمهوری ترکیه علاوه بر ارسال پیام کتبی در تماسی تلفنی نیز انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس جمهوری منتخب ملت ایران را تبریک گفته و خواستار توسعه هرچه بیشتر روابط و همکاری های دو کشور شده است.


پاسخ به پیام تبریک رییس جمهوری چین


رییس جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک " شی جین پینگ" رییس جمهوری خلق چین تاکید کرد: مناسبات دوستانه و پیوندهای تاریخی دو کشور بزرگ ایران و چین از سابقه دیرینه ای برخوردار است و این اشتراکات و اعتماد متقابل همواره زمینه را برای تقویت روابط دوجانبه و برقراری صلح و آرامش در منطقه فراهم کرده است.

دکتر روحانی با تشکر از پیام تبریک رییس جمهوری چین، اظهارداشت: توسعه روابط با چین درهمه زمینه ها از اولویت های ویژه سیاست خارجی دولت آینده ایران است.

رییس جمهوری منتخب ملت ایران اظهارامیدواری کرد که شاهد افزایش هرچه بیشتر همکاری های دو کشور باشیم.


پاسخ به پیام تبریک رییس جمهوری الجزایر


رییس جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک " عبدالعزیز بوتفلیقه " رییس جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر اظهار داشت: امیدواریم با تلاش های متقابل دو کشور بیش از پیش شاهد تقویت و گسترش روابط دوستانه بین دو ملت برای منافع مشترک باشیم.

رییس جمهوری منتخب همچنین اراده دولت یازدهم ایران را تحکیم و گسترش روابط و پیوندهای برادرانه با جمهوری الجزایر در همه زمینه ها دانسته است.



پاسخ به پیام تبریک امیر کویت


رییس جمهوری منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک " صباح الاحمد الجابر الصباح" امیر کویت اظهارداشت: کشور دوست کویت همواره جایگاه ویژه ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران داشته و این جایگاه تداوم خواهد یافت.

رییس جمهوری منتخب همچنین برهم نظر بودن خود با امیرکویت مبنی بر اینکه گسترش روابط دوستانه دو کشور موجب صلح و ثبات هرچه بیشتر در این منطقه حساس از جهان خواهد شد، تاکید کرد.


انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار