معرفی مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی شش ساله شد

مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از طریق تماسهای تلفنی، اینترنتی و هم اکنون نیز از طریق تماسهای تلفنی، اینترنتی و مکاتبه ای پاسخگوی سوالات مخاطبان است.

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، این مرکز از بدو تاسیس تا کنون با همکاری اساتید و فضلای حوزه به پرسش های دینی و اعتقادی عموم مردم پاسخ می دهد.
این مرکز با توجه به گستر دگی قلمرو معارف اسلامی و گوناگونی سوالات و شبهات ارسالی در زمینه های مختلف، کلام اعتقادی، فلسفی، تاریخی، سیره اهل بیت (ع)، قرآن، فقه، حدیث، اخلاق و تربیتی با تشکیل گروههای پژوهشی به پاسخ دهی، اهتمام ورزیده است، از این رو با توجه به امکانات موجود، شش گروه فلسفه و کلام، فقه و احکام، اخلاق، تاریخ و سیاست، قرآن و حدیث و مشاوره در این مرکز شکل گرفته است.
هر یک از گروههای شش گانه از مدیر گروه چند محقق تشکیل شده، در عین حال سوالات وارده فراتر و متنوع از گروههای تشکیلی است، اینگونه پرسش ها به تناسب ارتباط با گروههای مذکور، به هر یک از گروههای تخصصی داده شده و پس از پاسخگویی، پاسخ های آماده شده محققان، توسط مدیر گروه ها و مدیر پژوهش ارزیابی می شود.
شایان ذکر است، مراسم سالروز تاسیس مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی عصر روز گذشته برگزار شد./ز
برچسب ها: ارزیابی ، محققان ، فلسفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار