زاهدان/ وزیر آموزش و پرورش

سانحه درگذشت فرهنگیان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

حمید رضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش طی ارسال پیامی درگذشت سه تن از کارکنان و فرهنگیان سیستان و بلوچستان را در سانحه رانندگی به خانواده های آنها و مردم استان تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان، مدیر کل سازمان آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اعلام این مطلب اظهار داشت: متاسفانه به دلیل سانحه رانندگی در محور زاهدان-خاش سه تن از بهترین پرسنل خدوم این سازمان در حین انجام ماموریت جان خود را از دست دادند.

غلامرضا محمد قاسمی افزود: محمود جعفري، جعفرآتش خواجه وحسين اكبري سه تن از همکاران این اداره کل که به منظور سرکشی و بازدید از مدارس جنوبی استان به شهرستان خاش اعزام شده بودند در حین انجام ماموریت بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی با عرض تسلیت به مناسبت این سانحه دلخراش گفت: بي گمان ازدست دادن همكاراني خدوم و پرتلاش، گرد غم بر چهره تمامی فرهنگیان استان نشاند و یادآور این مطلب است که انسان ها همواره درمقابل آزمون های سخت الهی قرار خواهند گرفت.

در قسمتی از پیام وزیر آموزش و پرورش به همین مناسبت آمده است: گرچه كلام قاصر از آن است كه تسلي بخش اندوه از دست رفتن اين عزيزان كه عمر گران بهاي خود را در راه ترويج علم و دانش صرف نموده اند باشد، در عين حال وظيفه خود مي دانم مصيبت وارده به خانواده هاي محترم معزي و عموم فرهنگيان سیستان و بلوچستان را تسلیت بگویم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.