اردبیل/

فعالیت های تامین اجتماعی نوعی عبادت است

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات و فعالیت های تامین اجتماعی به نوعی عبادت و برای رفع مشکل مستمندان و اقشار آسیب پذیر، تحقق عدالت اجتماعی و رفاه جامعه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ حجت الاسلام حبیب برومند امروز در آیین بهره برداری از چند طرح توسعه در بیمارستان ارس پارس آباد افزود: تامین اجتماعی به عنوان سازمان بزرگ بیمه ای کشور، نقش به سزایی در ارتقای رفاه مردم، رفع مشکلات پزشکی و درمانی شهروندان به خصوص افراد زیر پوشش دارد.

وی، با بیان اینکه به دنبال تغییر مدیریت بیمارستان ارس پارس آباد، تغییرات و اقدامات خوبی در این واحد در زمینه های پزشکی و درمانی صورت گرفته و کیفیت ارائه خدمات درمانی ارتقاء یافته است و با اعلام اینکه معصومین (ع) با اعمال و رفتار خود به تبلیغ می پرداختند، گفت: عمل و تلاش مدیران دستگاه ها و نهادها بهترین تبلیغ خدمات و دستاوردهای نظام است.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به اینکه با روی کارآمدن دولت جدید بدون شک برخی از مدیران کنار گذاشته خواهد شد، اظهار داشت: از مدیران باکفایت و ساعی فعلی استان و منطقه حمایت و تلاش خواهم کرد در دولت بعدی نیز از خدمات و فعالیت های آنان مردم همچنان بهره مند شوند/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.