3 هزار و 200 پیام شهروندی از سامانه 137 ناحیه 2 دریافت شد

رئیس سامانه 137 دو منطقه یک گفت: 3 هزار و 200 پیام شهروندی از ابتدای سال جاری تا کنون در این سامانه دریافت شده است.

فیضی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: از میان 3 هزار و 200 پیام شهروندی به 95 درصد از پیام ها رسیدگی شده است که این رسیدگی از ابتدای سال جاری تا کنون است و مابقی پیام ها در دست اقدام است.

فیضی بیان کرد: در میان ده نواحی منطقه یک، ناحیه دو دارای بیشترین پیام از سوی شهروندان است.

فیضی اظهار داشت: بیشترین پیام های رسیده به سامانه 137 شامل موضوعات جمع آوری و نصب سطل زباله، بوستان ها و فضای سبز، نظافت و پاکسازی معابر، ساخت و ساز، جمع آوری زباله و ضایعات، آسفالت و سد معبر است./ز

برچسب ها: سامانه ، شهروندی ، پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار