رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تاکید بر رشد گسترده بخش صنعت و معدن در دولت نهم و دهم گفت: در این دوره معادن این استان از نظر تعداد 140 درصد رشد داشته است.

 



ˈ ˈبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛علی پورنبویˈ در آیین تجلیل از برترین های بخش صنعت و معدن استان سمنان گفت: تا قبل از دولت نهم تعداد معادن استان سمنان 255 واحد بوده است و در این دولت 392 واحد معدنی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تا قبل از دولت نهم حجم تقاضاهای سرمایه گذاری در این استان 12 هزار و 786 تقاضا بوده است گفت: در این هشت سال شش هزار و 930 فقره تقاضای ثبت سرمایه گذاری وصول شده است.

وی با بیان اینکه شمار پروانه های بهره برداری نیز که قبل از دولت نهم و دهم یک هزار و 983 فقره بوده است گفت: در این هشت سال نیز یک هزار و 360 پروانه بهره برداری صادر شده که معادل 68 درصد دوره های قبل است.

پورنبوی گفت: استان سمنان در حال حاضر یک هزار و 934 فقره جواز تاسیس معتبر دارد که از این تعداد 285 فقره آن دارای پیشرفت 40 درصد به بالا است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به پیشرفت 92 درصد طرح ایران خودروی سمنان خواستار تامین 300 میلیارد ریال تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل آن توسط بانک صادرات شد./س

برچسب ها: معادن ، رشد ، چشمگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.