عسگري:

آسيب ديدگي مانع از حضورم در مسابقات شد/ از حضورم در مسابقات جهاني خبري نيست

ملي‌پوش 110 متر با مانع گفت: در مسابقات دو و ميداني آسيا به دليل آسيب‌ديدگي در مسابقات شركت نكردم.

 روح‌اله عسگري، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قبل از حضور در مسابقات در حين گرم كردن از ناحيه مچ‌پا آسيب ديدم و از حضور درراقبتها انصراف دارم.

ملي‌پوش دو و ميداني افزود: پزشك تيم كمك بسياري براي حضورم در مسابقات كرد ولي متاسفانه نتوانستم در اين رقابتها حضور پيدا كنم.

عسگري در خصوص كيفيت برگزاري مسابقات آسيايي عنوان كرد: از لحاظ كيفيت برگزاري مسابقات آسيايي عنوان كرد: از لحاظ كيفيت مسابقات در سطح مطلوبي برگزار شد اما زمان برگزاري برخي رقابت ها با تاخير مواجه مي شد كه اين مسئله نارضايتي برخي ورزشكاران حاضر در اين رقابت‌ها را به دنبال داشت.

ملي‌پوش دو و ميداني در ادامه اضافه كرد: روزي كه مسابقه داشتم شرايط جوي مساعد بود اما بارندگي هم نمي‌تواند تاثير بسيار زيادي بر روي عملكرد ورزشكاران داشته باشد مگر براي رشته‌هاي پرتابي كه ممكن است از سرعت ورزشكار در هنگام پرتاب كاسته شود.

عسگري هم چنين در مورد حضور در مسابقات جهاني مسكو عنوان كرد: در حالي كه 40 روز تا آغاز رقابت هاي جهاني فرصت باقي است هنوز سهميه مسابقات جهاني را نگرفته‌ام و از طرفي هم وضعيت آسيب ديدگي‌ام مشخص نيست.
اما اگر روند درمانم به سرعت طي شود مي‌توانم در صورت برگزاري مسابقات ركورد ديگري در تهران سهميه مسابقات جهاني را كسب كنم./مح

برچسب ها: دو ، میدانی ، با ، مانع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار