داماد 86 ساله اي که با نعش کش به خانه بخت رفت

یک پیرمرد انگلیسی برای ازدواج با پیرزنی که 21 سال پیش با او نامزد کرده بود، از خودروی نعش کش به عنوان " ماشین عروس " استفاده کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، دوستان " کالین مور " 86 ساله، به منظور شوخی با او، خودروی نعش کشی را برای انتقال او به کلیسای روستای بیکلی در منطقه دیوون اجاره کردند، زیرا او ازدواج با  "مارگرت بیوان" نامزد 81 ساله اش را 21 سال به تعویق انداخته بود.

به نوشته روزنامه انگلیسی سان، کالین مور در سال 1992 پس از مدت کوتاهی از آشنایی با مارگرت  از او خواستگاری کرد اما مارگرت پیشهاد داد که در فرصت دیگری برای تعیین تاریخ ازدواج صحبت کنند.

مور در مصاحبه ای گفت: از همان آغاز آشنایی با مارگرت قصد ازدواج با او را داشتم اما او از من خواست که صبر کنم. بالاخره توانستم او را قانع کنم که زمان مناسب برای ازدواجمان فرا رسیده است زیرا ما قرار نیست تا 120 سالگی زنده بمانیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال 1992 حلقه نامزدی در دست راست مارگرت کرده بودم و اکنون پس از 21 سال توانستم حلقه ازدواج در دست چپ او کنم.

این عروس و داماد که در دهه هشتاد زندگی به خانه بخت رفتند، حاضر نشدند به ماه عسل بروند و از دعوت شدگان به مراسم عروسیشان درخواست کردند مبلغ هدایایی را که می خواهند هزینه کنند به جمعیت های خیریه مبارزه با سرطان هدیه دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار