رودهن/

ایران پرچمدار بیداری اسلامی در دنیاست

معاون روابط بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت : تحقق انقلاب اسلامی ایران یک بیداری اسلامی در دنیا ایجاد کرد و استمرار انقلاب ما هم در شکفتن این بیداری و در توسعه و پیشرفت آن در دنیا نقشی اساسی را بازی می کند و ایران پرچمدار بیداری اسلامی در دنیاست.

نجفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد نقش رسانه در موضوع بیداری اسلامی گفت : تحقق انقلاب اسلامی ایران یک بیداری اسلامی در دنیا ایجاد کرد و استمرار انقلاب ما هم در شکفتن این بیداری و در توسعه و پیشرفت آن در دنیا نقشی اساسی را بازی می کند و ایران پرچمدار بیداری اسلامی در دنیاست.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :با توجه به این موضوع که دشمنان ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تدابیر خود را در عرصه های مختلف برای خفه کردن فریاد عدالت و انقلاب در دنیا و قطع کردن آن در ملت های جهان بوده انداما این انقلاب به تعبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی انفجار نور بود و هر جایی باشد شعاع خود را در دنیا ساتع خواهد کرد .

معاون روابط بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به لزوم به کارگیری ابزار های مختلف برای بیان و انتقال پیام انقلاب اسلامی ایران به دنیا افزود :دشمنان در این بین تحریم هایی کردندو برخی از شبکه های بین المللی ما را در دنیا قطع کردند و نگذاشتند که اخبار ما منعکس شود .

نجفی در خاتمه با تاکید بر استفاده از ابزار های دیگر مانند اینترنت برای انتقال پیام بیداری اسلامی به دنیا اظهار داشت :تمام تلاش خود را بکنیم و از تمام امکانات کشور و شبکه های مجازی و اینتر نت و ارتباطاتی که ما می توانیم با شخصیت های بزرگ با انتقال پیام بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی استفاده کنیم و بتوانیم این فریاد را به همه نقاط دنیا برسانیم ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.