پركره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دانشجويان نبايد در برابر هتک حرمت به اماکن متبرکه شيعه منفعل عمل کنند

"مشاور رئیس دانشگاه آزاد" با بيان اينکه جامعه دانشگاهي نبايد در برابر هتک حرمت به اماکن مقدسه منفعل عمل کند، گفت: دانشجویان و روشنفکران بايد جامعه را نسبت به آنچه در ارتباط با مسلمانان رخ می‌دهد آگاه کرده و جامعه مسلمان را براي مقابله با دسيسه‌هاي دشمنان آماده نگه دارند.

محمدحسین پرکره در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، هتاکی‌ و تعرض‌ سلفي‌ها و وهابيون به اماكن متبركه شيعه و مسلمانان را نشان از یک بغض قدیمی نسبت به اسلام و تشيع دانست و اظهارداشت: جامعه دانشگاهي نبايد در رابطه با اين مسائل منفعل عمل کند، چرا که اينگونه اعمال برگرفته از تفکرات راديکالي و ضد دين صهيونيستي - آمريکايي است که به صورت کاملا هدفمند صورت مي‌گيرد.

وی با تاکيد بر اينکه دانشجویان و روشنفکران بايد جامعه را نسبت به آنچه در ارتباط با مسلمانان، علي‌الخصص شيعيان جهان رخ می‌دهد آگاه کنند، تصریح کرد: دانشجويان وظيفه دارند حقانيت اسلام و تشیع را بيان کرده و با ايجاد آگاهي، جامعه مسلمان را براي مقابله با دسيسه‌هاي دشمنان آماده نگه دارند.

پرکره به شکل‌گیری داوطلبانه گروه‌هايي از دانشجویان برای صیانت از اماکن اسلامی در سوریه اشاره کرد و افزود: حرکت اخیر دشمنان شیعه در شلیک خمپاره به بارگاه مطهر حضرت زینب(س)  وقاحت آنان را بیش از گذشته به اثبات رسانده است كه در این ارتباط ما به دنبال تأییدیه و اعزام دانشجویان داوطلب به این مناطق براي حمايت از اماكن مقدس هستیم.
 
مشاور رئیس دانشگاه آزاد عملکرد مجمع ترغیب مذاهب را در نزدیک‌تر ساختن مذاهب مؤثرخواند و خاطرنشان كرد: این مجمع با برگزاری جلساتی با حضور بزرگان مذاهب دیگر و با یادآوری اینکه تشیع هیچ‌گاه در تاریخ به مذاهب دیگر  بی‌احترامی نکرده این اقدامات را محکوم کنند و قطعا ما نیز از دستورالعمل‌ها و اقدامات مراجع دینی خود در این رابطه استقبال خواهیم کرد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، تعرض ، اماکن ، متبرکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار