کلاه قرمزی فقط برای تهیه کنندگان و کارگردانش خیر و برکت نداشت ظاهرا این فیلم وسوسه ای دنباله سازی را به جان کارگردان های دیگر انداخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛‌کلاه قرمزی فقط برای تهیه کنندگان و کارگردانش خیر و برکت نداشت ظاهرا این فیلم وسوسه ای دنباله سازی را به جان کارگردان های دیگر انداخت. حالا سازنده های فیلم های پر فروش از شهر موش ها تا سن پطرزبروگ به فکر ساخت دنباله هایی برای این فیلم ها افتاده اند.

شهر موش ها البته با جدیدت بیشتری پیگیری می شود و با راه اندازی خبر گزاری "موشنا" و جمع کردن جمعی از طنز نویسان و روزنامه نگاران امیدوار است بتواند انگیزه ی تماشای فیلم را برای کودکان و البته انگیزه تماشای فیلم را برای کودکان و البته کسانی که از موش های تلویزیونی خاطره دارند حفظ کنند. آنها دکورهای گسترده ای زده اند، فیلمنامه شان را بازسازی کرده اند و مرضیه بروند(کارگردان فیلم) هم به شیوه ی خودش در حال بازنگری داستان است.

اما سن پطرزبورگ فعلا در مرحله نگارش فیلمنامه است. بهروز افخمی گفته بود این فیلم را تنها با حضور پیما قسم خانی و محسن تنابنده می سازد و ظاهرا تنابنده فعلا مشغول بازی در سریالی است و قاسم خانی هم هر از گاه بین کارهایش قصه ی سن پطرزبورگ 2 را سر و سامان می دهد و خود افخمی هم می خواهد داستان آذر شهدخت پرویز و دیگران را بسازد شما فکر می کنید ایم فیلم ساخته می شود؟ /ص

منبع: ماهنامه24
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار