همدان/

اجرای طرح پلیس افتخاری باهدف تامین امنیت / وضعیت مطلوب همدان در طرح بازآمایش نیروی انتظامی

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت : اجرای طرح پلیس افتخاری به زودی در چند استان اجرا و سپس در سراسر کشور با هدف تامین امنیت بیشتر اجرایی خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ سردار رادان در جمع خبرنگاران همدانی در تشریح طرح پلیس افتخاری گفت : دستوالعمل اجرای این طرح از ستاد کل ابلاغ شده و در ماموریت های مختلف از جمله پیشگیری از جرایم از وجود پلیس افتخاری بهره خواهیم برد.
وی بیشترین حضور و فعالیت پلیس افتخاری را در کوچه و محله ها عنوان و خاطرنشان کرد : برنامه ی اولیه این طرح آغاز و در حال اجراست و به زودی نحوه جذب پلیسان افتخاری با دارا بودن شریطی خاص اعلام می شود.
سردار رادان اظهار شت : این طرح ابتدا در چند استان بصورت پایلوت اجرا و سپس در سراسر کشور با هدف تامین امنیت و ایجاد احساس امنیت شدید اجرایی خواهد شد .
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور به طرح آمایش نیروی انتظامی هم اشاره کرد و گفت : در ان طرح وضعیت هایی جغرافیایی / جمعیتی / میزان جرایم و.. بررسی می شود و بر طبق آمار بدست آمده نیاز مناطق برای ایجاد کلانتری / پاسگاه و هر آنچه به حوزه انتظامی مربوط است اجرایی خواهد شد.
سردار رادان اجرای کلی طرح امایش را تا پایان سال 94 اعلام و وضعیت استان همدان را در این زمینه نیز مطلوب ارزیابی کرد.
وی به اهمیت حاکمیت فضاهای معنوی به منظور کاهش جرایم به ویژه جرایم خرد اشاره و گفت : حاکم بودن فضای معنوی در جامعه و توجه به کاهش مشکلات اقتصادی مردم می تواند نقش مهمی در کاهش جرایم داشته باشد.
سردار رادان به طرح مکنا نیز اشاره کرد و هدف از اجرای این طرح  در 4 فرآیند  را پاسخگویی به مطالبات مردم نسبت به رفتار و چگونگی حضور پلیس دانست و خاطرنشان کرد : در این طرح خوشایند سازی محیط / اصلاح محیط و توجه به کیفیت ماموریت ها مورد توجه خواهد بود.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در باره  علت جلوگیری نیروی انتظامی استان همدان از ورود بانوان به ورزشگاه انقلاب در جریان بازی فوتبال کوتاه قامتان ایران با خبرنگاران استان نیز گفت : تا زمانی که زیر ساخت های لازم برای این امر محقق نشود این کار شدنی نیست ، چرا که باید شان و کرامت زن را در هر مکانی حفظ کرد./س
برچسب ها: پلیس ، طرح ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.