یزد/

فضاي جديد كشور خبرنگاران را آينه اي براي انعكاس واقعيت ها به صاحبان قدرت خواهد كرد

نماينده مردم اردكان در مجلس گفت: اميدواريم فضاي جديد كشور، فضايي باشد كه خبرنگاران در آن آينه اي براي انعكاس واقعيت ها باشند


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد

محمدرضا تابش اظهار داشت :امیدوارم در فضای جدید سیاسی و اجتماعی کشور، خبرنگاران آینه ای برای انعکاس واقعیتها به صاحبان قدرت و چشم‌هایی بینا و گوشهایی شنوا در مسیر حرکت اجتماع به سمت تعالی باشند.

وي افزود: انسان به حکم انسان بودن، عزیز و ارزشمند است و آنگاه که قلم به دست می‌گیرد و بر صفحه کاغذ، نشانی از اندیشه را بر جای میگذارد و دردهای کهنه اجتماع را فریاد می زند و با بیان نقاط ضعف و قوت جامعه به مدد همنوعان خود می شتابد، ارزشی صدچندان می یابد.

تابش يادآور شد: خبرنگار، به عنوان یک شهروند آگاه به حقوق و تکالیف اجتماعی خود که در برابر کاستی‌ها و آسیبهای اجتماعی، مسئولانه قلم به دست می‌گیرد و برای ایجاد تغییر در جامعه به سود مردم، رنج نوشتن و کسب خبر و مخابره آن را به جان می خرد، به قلم، حرمتی بی نظیر می بخشد و به انسان بودن، اعتبار و ارزشی بی همتا مي دهد.

وي با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید صارمی و تجلیل از ایثارگریهای انسان دوستانه همه خبرنگاران سراسر کشور،  17 مردادماه را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه و قلم در سراسر کشور و به ویژه در استان یزد و شهرستان اردکان تبریک گفت.

تابش يادآور شد: در سالهای اخیر، به مدد رشد تکنولوژی و ارتقاء فناوری اطلاعات و دسترسی عموم مردم به ابزار اطلاع رسانی عمومی، با پدیده ای جدید و تاثیرگذار به نام "شهروند – خبرنگار" مواجه شده ایم که به شایستگی توانسته اند نقش خود در فعالیتهای اثرگذار اجتماعی و تلاش در جهت تغییر ساز و کارها و فرآیندهای نامناسب جامعه را از طریق گردش آزاد اطلاعات و اخبار، ایفا كنند./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.