زنجان/

شرکت مربی زنجانی در اردوی مشترک برترین های تکواندو آسیا

مربی منتخب زنجانی در اردوی مشترک برترین های تکواندو نوجوانان آسیا به همراه 2 ورزشکار برتر کشورمان شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان مربی زنجانی گفت: اردوی مشترک برترین های تکواندو آسیا در رده سنی نوجوانان در شهر بانکوک تایلند زیر نظر شوراب المپیک آسیا و فدراسیون جهانی تکواندو برگزار شد.

  علوی افزود: در این اردو نمایندگان 30 کشور شرکت داشتند که از ایران بنده به عنوان مربی تیم ملی به همراه کیمیا علیزاده از کرج و محمد اصلانی از قزوین حضور داشتم.

 وی یادآور شد: هدف از برگزاری این اردو ارتقاء مسائل فنی و تکنیکی ورزشکاران مختلف کشورها بود تا در سال آینده مسابقات انتخابی المیپک نوجوانان از سطح بالایی برخوردار باشد.

این فعال ورزشی با اشاره به اینکه ایران و کره 2 کشور قدرتمند آسیایی در تکواندو هستند تصریح کرد: در این اردو قهرمانان المپیک و جهان در رده سنی بزرگسالان حضور داشتند که تکواندو کاران نوجوان زیر نظر آنان تمرینات خود را انجام می دادند و با تکنیک ها و فنون مختلف آشنا می شدند.

علوی ادامه داد: این اردو از4 مرداد آغاز شده بود و پس از 17روز تمرین در اردوی مشترک برترین های آسیا دیروز به کشور بازگشتیم.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این تمرینات ، کلاس هایی با موضوع دوپینگ ، المپیک و ارزش های آن از جمله دوستی میان ملت ها زیر نظر "وادا" و شورای المپیک برگزار شد./ب

برچسب ها: مربی ، زنجانی ، تکواندو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.