سپهر زاد: هرگز به اردوی برون مرزی نخواهم رفت

ملی پوش دهگانه ایران گفت: در لیگ امسال با هیچ تیمی قرار داد نبستیم چرا که هیچ یک از پیشنهادات در حد من نبود.

هادی سپهر زاد، ملی پوش دهگانه، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شاید در حد لیگ  نبودم که هیچ تیمی من را انتخاب نکرد،  تنها پیشنهادی که داشتم از تیم پیکان بود ولی مبلغ قرار داد این تیم پایین بود و من قبول نکردم.

وی ادامه داد: مسئولان باید جوابگوی سیستم برنامه ریزی باشگاه ها باشند، من سال پیش در تیم نفت تهران بودم ولی متاسفانه امسال این تیم هم بودجه نداشت که من را جذب کند.

 سپهر زاد تصریح کرد: بعد از اینکه برای کسب سهمیه مسابقات جهانی به رومانی رفتم هیچ مسئولی از فدراسیون با من تماس نگرفت، فقط در زمان تمرینات انفرادی در ورزشگاه  انقلاب تهران، آقای داوری را در پیست دارم که ایشان هم انتظار داشت من به فدراسیون بروم.

 وی یاد آور شد: در حال حاضر به صورت انفرادی تمرین می کنم و منتظر هستم تا فدراسیون تصمیمات لازم را در خصوص حضور مربی خارجی بگیرد، چرا که تنها تمرین کردن وظیفه من است و متاسفانه تاکنون هم فدراسیون تلاش برای ارتقای دهگانه نکرده است، هر چند قولی هم نداده است.

 سپهرزاد با تاکید  بر اینکه هرگز به اردون برون مرزی نخواهم رفت گفت: اردیبهشت ماه برای برگزاری یک اردوی یک ماهه به آلمان رفتم، این کشور از شرایط محیطی و امکانات خوبی برای تمرین برخوردار است ولی با این هزینه ها وزمان کم رفتن به این اردوها فایده ای ندارد، از طرفی مسئولان هم انتظار زیادی دارند،‌همین مسئله باعث شد تا دیگر تصمیم به عدم  حضور در اردوهای برون مرزی بگیرم.

قهرمان دهگانه آسیا عنوان کرد: حالا که بحث مربی خارجی منتفی باید از مربیان داخلی استفاده کرد ولی متاسفانه در دهگانه مربی داخلی نداریم، از طرفی اگر بخواهم در مواد مختلف از چند مربی استفاده کنم این تصمیم گیری نیازمند برگزاری  اردوهای متمرکز است که با شرایطی که در فدراسیون حاکم است چنین تصمیمی عملی نمی شود  و تا آینده نزدیک هم نمی توانیم در این خصوص  انتظاری داشته باشیم./آق
برچسب ها: سپهرزاد ، دهگانه ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار