فهرست 18 نفره قلعه نویی برای دیدار با بوریرام

اعضای تیم فوتبال استقلال برای دیدار با بوریرام که قرار است در 27 شهریور انجام شود، فهرست خود را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال برای بازی با بوریرام تایلند آماده می شوند و به این دلیل که بازی رفت این دو تیم به تهران با اختلاف یک گل به اتمام رسید، اعضای تیم استقلال درصدد این هستند تا بازی برگشت را با موفقیت به پایان برسانند تا بتوانند به مرحله بعدی صعود کنند.

شایان ذکر است، آبی ها قرار است با رحمتی، حسینی، صادقی، عمران زاده،‌ پژمان منتظری، بیگ زاده، عابدینی ، واحدی نیکبخت، ساموئل، نکونام،‌ نوری، حیدری، اکبرپور، برهانی،‌ مجیدی، نظری، قاسمی،‌ محمد قاضی به تایلند سفر کنند تا در برابر این تیم تایلندی قرار بگیرند.

گفتنی است، اعضای تیم استقلال در شرایطی به تایلند سفر می کنند که قرار است در این دیدار حکم صعود به مرحله نیمه نهایی را گرفته و پیروز از زمین مسابقه خارج شوند.

*تیموریان از دوشنبه در تمرینات استقلال

آندرانیک تیموریان، هافبک تیم استقلال در جریان بازی رفت با بوریرام دچار مصدومیت شد و دوری وی از ترکیب استقلال همچنان ادامه دارد.

تیموریان دوران درمان را پشت سر گذاشته است و قرار است که از دوشنبه در تمرینات استقلال حاضر شود و این تیم را همراهی کند.

گفتنی است، قلعه نویی به حضور این بازیکن در بازی های لیگ و حتی دیدار بازگشت با بوریرام احتیاج دارد و به پزشکان تیم اعلام کرده است که این بازیکن را برای دیدار بازگشت با بوریرام احتیاج دارد و پزشکان تیم استقلال هم گفته اند، هر طور شده این بازیکن را در اختیار وی قرار دهند و آندرانیک را آماده حضور در ترکیب تیم کنند.

شایان ذکر است، هافبک استقلالی ها قرار است برای بازی با بوریرام آماده حضور در ترکیب استقلال شود و این تیم را همراهی کند زیرا قلعه نویی پس از جدایی جباری روی حضور تیموریان حساب ویژه باز کرده است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار