اصفهان/

دانش آموزان کاشانی به اولین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور راه یافتند

رییس مدرسه دو و میدانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، از راهیابی دو دانش آموز کاشانی، به اولین جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، "حسن فخرالدینی" گفت: این جشنواره در دو بخش دختران و پسران به میزبانی استان خراسان رضوی در اردوگاه کشوری شهید رجایی نیشابور در پنج رشته ورزشي دو و میدانی، ژيمناستيك، شنا، طناب زني و تنيس روي ميز برگزار مي‌شود.

وی افزود: "امیرعلی اطلسی" در دو رشته پرش طول و 60متر با مانع و "امیر حسن ظهیری" در رشته های پرش ارتفاع و 60متر با مانع به همراه تیم پنج نفره دو و میدانی دانش آموزان استان اصفهان در این جشنواره شرکت کرده اند.

رییس مدرسه دو و میدانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، تصریح کرد: توسعه ورزش دانش آموزان مقطع ابتدايي، رشد ورزش همگاني و ارتقا مهارتهاي ورزشي، آمادگي جسماني و كيفيت بخشي به درس تربت بدني در مدارس از مهمترين اهداف اين جشنواره است.

وی اظهار داشت: این جشنواره از سوم تا نهم شهريور ماه با شرکت یک هزار و 400 دانش آموز پسر آغاز شده و پس از آن تا روز چهاردهم ماه جاری در گروه دختران ادامه خواهد یافت.

به گفته فخرالدینی ، برگزاری این جشنواره در مسير تحقق طرح تحول بنیادین، علاوه بر ايجاد فرصتهاي ورزشي، می تواند در تحرك آفريني، ایجاد نشاط و كشف استعدادهاي ورزشي دانش آموزان اثر بخش باشد و آنها را براي رقابت در صحنه هاي بين المللي و كسب افتخارات شناسايي و آماده مي كند.

رییس مدرسه دو و میدانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان افزود: برگزاري اينگونه جشنواره‌ها فرصتی است تا همه دانش آموزان براي تداوم دوستي‌ها، كسب افتخارات ورزشي و همت در صلح جهاني همگام شوند.

فخرالدینی گفت: کاشان یکی از مناطق مستعد برای توسعه ورزش دو و میدانی است به طوری که "سجاد حسن بیگی" با کسب رتبه اول کشور در رشته 110 متر با مانع در مسابقات المپیک آسیایی نانجینگ چین شرکت کرد و تیم پنج نفره دانش آموزان کاشان به مسابقات دو و میدانی نونهالان کشور راه یافتند./ز

برچسب ها: اصفهان ، دو و ، میدانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.