زنجان/

حضور 533 کارآموز زنجانی در آزمون پایان دوره فنی و حرفه‌ای الزهرا

رئیس فنی و حرفه‌ای الزهرای زنجان گفت: 533 نفر از کارآموزان در آزمون پایان دوره فنی و حرفه‌ای الزهرای زنجان شرکت کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران پریسا علیمردانی به آخرین آزمون پایان دوره برگزار شده فنی و حرفه‌ای مرکز الزهرا اشاره کرد و اظهار داشت: کارآموزان در این آزمون در 37 رشته مختلف به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه در آزمون پایان دوره 533 نفر از کارآموزان شرکت کردند، تصریح کرد: 30 نفر از این کارآموزان روستایی هستند.

رئیس فنی و حرفه‌ای الزهرای زنجان ادامه داد: 14 نفر از کارآموزان به صورت استاد شاگردی و مابقی در حوزه شهری در این آزمون شرکت کردند.

وی تصریح کرد: آزمون پایان دوره در رشته‌های مهندسی طراحی وب، کارآفرینی، سفال، رایانه کودکان، نقشه برداری، طراحی مسکن ویلایی، ملیله ساز نقره، برنامه نویسی، تابلوساز تزیینی و... برگزار شده است.

علیمردانی با تاکید بر اینکه آزمون پایان دوره نوبت بعدی در پنجم مهر ماه جاری برگزار می‌شود، تصریح کرد: کارآموزان با حضور در آزمون‌های پایان دوره با کسب حد نصاب نمره کتبی و عملی گواهی نامه مهارت فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آزمون پایان دوره فنی و حرفه‌ای هر ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: مرحله پنجم آزمون پایان دوره 17 آبان ماه، مرحله ششم 29 آذر ماه، محله هفتم 11 بهمن ماه و آخرین آزمون 16 اسفند ماه جاری جاری برگزار می‌شود.

رئیس فنی و حرفه‌ای الزهرای زنجان اضافه کرد: آزمون‌های پایان دوره فنی و حرفه‌ای برای کارآموزان آموزشگاه‌های آزاد و سازمان برگزار می‌شود.

وی به برگزاری آزمون‌های ادواری در فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: افرادی که مهارت لازمه را دارند می‌توانند بدون حضور در دوره‌های فنی و حرفه‌ای برای دریافت گواهی نامه مهارت در این آزمون شرکت کنند.

علیمردانی با تاکید بر اینکه در سال جاری چهار مرحله آزمون ادواری برگزار می‌شود، تصریح کرد: مرحله نخست در 10 خرداد ماه و مرحله دوم در 25 مرداد ماه برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه محله سوم آزمون ادواری در سوم آبان ماه جاری برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ 25 شهریور ماه جاری برای حضور در این آزمون ثبت نام کنند.

رئیس فنی و حرفه‌ای الزهرای زنجان با تاکید بر اینکه ثبت نام در آزمون ادواری برای عموم مردم آزاد است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت www.advari.irantvto.ir ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه آخرین آزمون ادواری سال جاری در 25 بهمن ماه جاری برگزار می‌شود، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون سه آزمون ادواری برگزار شده است.
برچسب ها: زنجان ، الزهرا ، کارآموز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.