قاضی در صدر بازیکنان محبوب استقلال

امیر قلعه نویی سر مربی تیم فوتبال استقلال بازیکنان تیمش را طی چند هفته بازی های لیگ ارزیابی کرده و محمد قاضی جزو نفرات برتر این تیم معرفی شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از منابع آگاه و غیر رسمی، محمد قاضی از تیم پرسپولیس به استقلال آمد و علی رغم عملکرد نه چندان ایده آل وی در تیم رقیب استقلال این مهاجم در جمع آبی ها عملکرد ایده آلی از خود ارائه کرده است و اعضای کادر فنی و مسئولین تیم استقلال از وی رضایت دارند.

گفتنی است: این بازیکن از ابتدای بازی های لیگ برای آبی ها به میدان رفته است و گلزنی هایش در چند دیدار استقلال و تأثیرش در جمع آوری امتیازات این تیم، شرایط را برای وی تغییر داده است زیرا اوضاع برای قاضی به مراتب بهتر و ایده آل تر از تیم سابق وی است.

شایان ذکر است: رضایت از این بازیکن در تیم کلی است و وی در جمع بازیکنان محبوب استقلال نیز قرار گرفته است زیرا از یک بازیکنی نه چندان آماده در تیم قرمزها به یک مهاجم گلزن در استقلال تبدیل شده است.

**آندو تیموریان از لحاظ بدنی ضعیف است

آندرانیک تیموریان هافبک استقلال در دیدار با بوریرام تایلند مصدوم شد اما در حال حاضر تمریناتش را آغاز کرده و از لحاظ بدنی با افت روبه رو شده است.

تیموریان که جزء نفرات برگزیده و اصلی امیر قلعه نوعی در تیم استقلال است پس از مصدومیت و طی کردن دوران نقاهت به تمرینات تیم استقلال بازگشته است، اما وی از لحاظ جسمانی و بدنی با افت روبه رو شده است و در صدد است که این مشکل را هر چه سریعتر رفع کند زیرا در غیر این صورت از ترکیب استقلال دور می شود.

شایان ذکر است: این بازیکن تمریناتش را همراه تیم آغاز کرده است اما بدنساز استقلال برای وی تمرینات جداگانه و مجزا در نظر گرفته است تا هر چه سریعتر وی بتواند با آمادگی کامل و هماهنگی با دیگر نفرات به ترکیب اصلی استقلال بازگردد و برای دربی و دیدار بازگشت با بوریرام در تایلند آماده شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار